چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41342 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتقاد پوریاسری عضو شورای شهر لاهیجان از عدم وجود تعامل لازم در روند اجرای امور و انعکاس اخبار کذب در فضاهای مجازی
    14 آذر 1396 - 16:56
    شناسه : 108787
    0

    خزانه دار شورای اسلامی شهر لاهیجان از عدم وجود تعامل لازم در روند اجرای امور و انعکاس اخبار کذب در فضاهای مجازی انتقاد کرد. آرمان پوریاسری در بیست و دومین جلسه شورای شهر، با تبریک خجسته میلاد پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، هفته وحدت را میراث […]

    پ
    پ

    آرمان پوریاسری - انتقاد پوریاسری عضو شورای شهر لاهیجان از عدم وجود تعامل لازم در روند اجرای امور و انعکاس اخبار کذب در فضاهای مجازی - آرمان پوریاسری

    خزانه دار شورای اسلامی شهر لاهیجان از عدم وجود تعامل لازم در روند اجرای امور و انعکاس اخبار کذب در فضاهای مجازی انتقاد کرد.

    آرمان پوریاسری در بیست و دومین جلسه شورای شهر، با تبریک خجسته میلاد پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، هفته وحدت را میراث ارزشمند بنیانگذار انقلااب اسلامی عنوان و آن را تجلی همبستگی و همدلی مسلمانان جهان دانست.

    وی با گرامیداشت روز جهانی معلولان و تبریک و تهنیت این روز مبارک و فرخنده به همه معلولان و خانواده های صبور آنان و قدردانی از زحمات بی شائبه خادمین این عرصه، از شهرداری لاهیجان خواست مناسب سازی محیط شهری و مکان های عمومی برای تردد آسان معلولان را در دستور کار خود قرار دهد و برنامه ریزی های لازم را پیش بینی کند.

    خزانه دار شورای شهر لاهیجان با انتقاد از عدم وجود تعامل لازم در روند اجرای امور و انعکاس اخبار کذب در فضاهای مجازی، اظهار داشت: در پی اقدامات خوب شهردار لاهیجان به منظور ساماندهی و هدایت امور در چارچوب مقررات و رعایت قوانین، متأسفانه تعدادی از افراد که منافع خود را در خطر می بینند در حال شکل دادن جریانی نرم و هدایت شده با هدف تخریب و ضعیف جلوه دادن مدیریت شهری هستند و می خواهند افکار عمومی را به سمت و سویی به منظور سوء استفاده شخصی شان هدایت کنند.

    وی در همین راستا آگاهی، هوشیاری و بصیرت همشریان را از عوامل موثر در کمک به مدیران شهری عنوان و خواستار افزایش همدلی مسئولین و مدیران و فصل الخطاب قراردادن قانون و ارجحیت آن در همه امور شد.

    آرمان پوریاسری در ادامه با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی – تولید و اشتغال، به جلسه اخیر با دست اندرکاران صنعت ساخت و ساز اشاره و از عدم تحقق بسته های تشویقی ابراز گلایه کرد و افزود: بی شک هرگونه اقدامی که در جهت رشد و توسعه این صنعت صورت گیرد باعث تحولی در رونق اقتصادی و کسب و کار منطقه خواهد بود.

    آرمان پوریاسری با انتقاد از عدم وجود تعامل لازم در روند اجرای امور خواستار افزایش همدلی مسئولین و مدیران ، تشکیل کارگروه های مختلف و بهره برداری از نظرات اقشار مختلف اصناف ، بازاریان ، جامعه نظام مهندسی و … جهت افزایش تعامل دو طرفه شهرداری و شهروندان با هدف ارتقای منابع درآمدی شهرداری شدند.

    وی با اشاره به کمبود شدید ماشین آلات و فرسوده بودن ماشین آلات موجود ، غرامت ها و انبوه بدهی های میلیاردی که درگذشته ایجاد شده و عدم منابع درآمدی شهرداری بر لزوم ساماندهی و اولویت بندی امور تأکید و افزودند: برخی پروژه ها از جمله خانه ورزش ، پل خیابان سردار جنگل و دیگر پروژه های نیمه کاره ، با مدیریت و اندک هزینه قابلیت بهره برداری دارند .

    وی بار دیگر با تأکید بر لزوم همدلی و همسویی بیش از پیش کارکنان شهرداری این موضوع را عامل مؤثری در بهبود وضعیت و برون رفت از مشکلات عنوان نمودند .

    آرمان پوریاسری با اشاره به مشکلات پرسنل زحمتکش شهرداری ، خواستار پرداخت مطالبات معوقه پرسنل شهرداري شدند و این موضوع را از اولويت های شورا دانستند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “انتقاد پوریاسری عضو شورای شهر لاهیجان از عدم وجود تعامل لازم در روند اجرای امور و انعکاس اخبار کذب در فضاهای مجازی”
    1. متاسفانه آقای پوریاسری در معرفی پروژه های در حال اجرا از عبارت خانه ورزش به جای پروژه خانه کشتی نام برده است که بهتر است از عنوان اصلی پروژه استفاده نمایند و به جای تغییر عنوان پروژه های در حال اجرا سعی در ایجاد پروژه جدید و اتمام پروژه های نیمه تمام به همان نام مصوب داشته باشند.

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.