شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در دوران شهردار سابق، حق بیمه از کارکنان شهرداری کسر اما به حساب تامین اجتماعی واریز نشده است!
    14 آذر 1396 - 17:03
    شناسه : 108794
    0

    عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان اظهار داشت: در دوران شهردار سابق، حق بیمه از کارکنان شهرداری کسر اما به حساب تامین اجتماعی واریز نشده است و هم اکنون تعدادی زیادی از پرسنل بازنشسته شهرداری با مشکل مواجه اند. رضا نصرتی در بیست و دومین جلسه شورای شهر با گرامیداشت هفته وحدت، میلاد مسعود حضرت رسول […]

    پ
    پ

    نصرتی - در دوران شهردار سابق، حق بیمه از کارکنان شهرداری کسر اما به حساب تامین اجتماعی واریز نشده است! - رضا نصرتی

    عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان اظهار داشت: در دوران شهردار سابق، حق بیمه از کارکنان شهرداری کسر اما به حساب تامین اجتماعی واریز نشده است و هم اکنون تعدادی زیادی از پرسنل بازنشسته شهرداری با مشکل مواجه اند.

    رضا نصرتی در بیست و دومین جلسه شورای شهر با گرامیداشت هفته وحدت، میلاد مسعود حضرت رسول اکرم (ص) روز اخلاق و مهروزی و ولادت امام جعفر صادق (ع) را تبریک و تهنیت گفت.

    وی با اشاره به مشکلات موجود و کمبود منابع درآمدی شهرداری خواستار برگزاری جلسه ای مشترک با حضور اعضای شورا و تمامی پرسنل شهرداری به منظور بیان مشکلات و شفاف سازی وضعیت موجود شد و افزود: آنچه از شورای شهر و شهرداری لاهیجان انتظار می‌رود بیش از این است و باید برای رسیدن به بالاترین اندازه رضایتمندی مردم و برون رفت از وضعیت موجود، تدبیر ویژه ای اندیشید.

    نصرتی با اشاره به بدهی های میلیاری شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی و اینکه در دوران شهردار سابق، حق بیمه از کارکنان شهرداری کسر اما به حساب تامین اجتماعی واریز نشده است و هم اکنون تعدادی زیادی از پرسنل بازنشسته شهرداری با مشکل مواجه اند، ازشهردار لاهیجان خواست در خصوص پرداخت اضافه کاری معوقه این عزیزان مساعدت لازم انجام شود.
    وی با اشاره به مشکلات شهروندان در تقاطع ابتدای خیابان رزمندگان، اظهار داشت: با عنایت به بروز تصادف و حوادث روزانه در این محل، جا دارد ضمن طرح موضوع در شورای ترافیک و بازگشایی ورودی این خیابان نسبت به رفع مشکل این منطقه اقدام شود.

    عضو شورای شهر لاهیجان با اشاره به عملکرد شهردار سابق لاهیجان در ارتباط با شهر هوشمند و هزینه هنگفتی که بابت هزینه اینترنت از سوی مخابرات به شهرداری تحمیل شده، خواستار بررسی کارشناسی این موضوع از سوی شهردار لاهیجان شد.

    رضا نصرتی به قرارداد های نیروهای شرکتی شهرداری اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در قراردادهای مورد نظر برخی از موارد قانونی لحاظ نشده و بیمه این افراد مشخص نیست ، لذا این موضوع از طریق امور حقوقی بررسی شود تا در آینده مشکلی متوجه شهرداری و پرسنل نشود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.