شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عهد اخوت و پیمان برادری با هیچ کسی در سیستم اجرایی نبسته ام
    14 آذر 1396 - 22:21
    شناسه : 108818
    0

    با این روال مدیریتی نمی توان فضا را تلطیف کرد، مگر اینکه نوع رویه ها تغییر کند. مدیریت در دانشگاه علوم پزشکی با سایر سازمان ها و ادارات کاملا متفاوت است. می بایست جایگاه اساتید، افراد صاحب نظر و جایگاه و شانیت هیات علمی لحاظ شود. به گزارش «بامردم»، دکتر محمدحسین قربانی، نایب رئیس کمیسیون […]

    پ
    پ

    قربانی 1 - عهد اخوت و پیمان برادری با هیچ کسی در سیستم اجرایی نبسته ام -

    با این روال مدیریتی نمی توان فضا را تلطیف کرد، مگر اینکه نوع رویه ها تغییر کند. مدیریت در دانشگاه علوم پزشکی با سایر سازمان ها و ادارات کاملا متفاوت است. می بایست جایگاه اساتید، افراد صاحب نظر و جایگاه و شانیت هیات علمی لحاظ شود.

    به گزارش «بامردم»، دکتر محمدحسین قربانی، نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین و در واکنش به وضعیت فعلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: روز گذشته از معاونین دانشگاه علوم پزشکی خواسته شد که برای مشکلات حوزه بیمارستانی به آستانه اشرفیه بیایند که همراه این تیم دکتر یوسف زاده حضور داشتند. در این خصوص دو بحث وجود داشت که در بخش نخست، مسئله مشکلات بیمارستان ها و مراکز درمانی بود و بخش دوم ماجرا هم اختصاص به مشکلات کلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان داشت.

    وی ادامه داد: در حقیقت اوضاع و احوال دانشگاه علوم پزشکی گیلان خوب نیست و بنده این موضوع را به ریاست دانشگاه نیز اطلاع دادم. در حال حاضر زمان این نیست که بیاییم استراتژی و چشم انداز بیست ساله بنویسیم. مدیریت دانشگاه علوم پزشکی می بایست با یک مدیریت کارشناسی، میدانی و فورست ماژور بتواند مشکلات دانشگاه را به حداقل برساند.

    نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بدهی ها، عدم تعادل بین منابع و مصارف، آمار و ارقامی که توسط سازمان بازرسی ارائه می شود و بازرسی هایی که از وزارت بهداشت به صورت مستند در اختیار قرار گرفته است نشان دهنده آن است که دانشگاه علوم پزشکی گیلان شرایط خوبی ندارد.

    قربانی افزود: با این روال مدیریتی نمی توان فضا را تلطیف کرد، مگر اینکه نوع رویه ها تغییر کند. مدیریت در دانشگاه علوم پزشکی با سایر سازمان ها و ادارات کاملا متفاوت است. می بایست جایگاه اساتید، افراد صاحب نظر و جایگاه و شانیت هیات علمی لحاظ شود.

    وی تصریح کرد: روحیات بنده بر همه بارز است، بنده عهد اخوت و پیمان برادری با هیچ کسی در سیستم اجرایی نبسته ام و در مسیری که همان پیمان با خدا و تعهد با مردم بوده است، گام بر خواهم داشت. ضعف ها گفته می شود و آنچه در توان ماست را عنوان می کنیم و امیدواریم که شاهد تحولات چشمگیر و مدیریت میدانی در استان گیلان باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.