پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دکتر ساجدی: روی حمایت، همکاری و همفکری من حساب کنید
    16 آذر 1396 - 0:22
    شناسه : 108888
    0

    حجت الاسلام و المسلمین ساجدی، امام‌ جمعه آستانه‌اشرفیه در دیدار امروز شهردار و رییس شورای شهر گفت: اگر چه کمی زبانم تند و تیز است و تلخ حرف می‌زنم اما روی حمایت، همکاری و همفکری من حساب کنید. حجت الاسلام و المسلمین ساجدی پس از شنیدن گزارش عملکرد دکتر سلیمانی شهردار آستانه اشرفیه، خاطر نشان […]

    پ
    پ

    photo ۲۰۱۷ ۱۲ ۰۶ ۲۳ ۵۰ ۱۷ 2 - دکتر ساجدی: روی حمایت، همکاری و همفکری من حساب کنید - دکتر ساجدی
    حجت الاسلام و المسلمین ساجدی، امام‌ جمعه آستانه‌اشرفیه در دیدار امروز شهردار و رییس شورای شهر گفت: اگر چه کمی زبانم تند و تیز است و تلخ حرف می‌زنم اما روی حمایت، همکاری و همفکری من حساب کنید.

    حجت الاسلام و المسلمین ساجدی پس از شنیدن گزارش عملکرد دکتر سلیمانی شهردار آستانه اشرفیه، خاطر نشان کرد: علت این حجم از برنامه‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات، پشت آن‌یک انرژی مضاعف به نام دکتر سلیمانی است.

    امام جمعه آستانه اشرفیه ضمن تأکید بر ساماندهی اطلاعات مردمی توسط شورا و شهرداری، حمایت و همراهی مردم را ظرفیتی عظیم خواند و افزود: باید به کسانی که دغدغه دارند، دلسوز هستند و مشارکت می‌کنند اطمینان داد که حرف‌هایشان جایی شنیده می‌شود؛ از سوی دیگر شهرداری و شورای شهر هم خواهند فهمید که با چه کسانی و با چه مجموعه و ظرفیتی طرف هستند.

    امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه در ادامه گفت: اگر اراده جمعی در شورا و شهردار و یا تیم کارشناسی از ناحیه مجموعه اعضای شورا و شهرداری باشد می‌توان هدایت، ساماندهی و اطلاع‌رسانی را به بعضی از مدیران و کارشناسان مورد اعتماد و علاقمند به توسعه شهردار محول کرد. ساجدی در ادامه اطمینان داد: اگر این کار انجام شود ساماندهی بر اساس یک منطقی که با این حجم از انتظارات تناسب داشته باشد انجام خواهد گرفت و این مسئله خواه ‌ناخواه حداقل حدود ۵۰ درصد از اعتماد عمومی و احساس رضایت را در مردم جلب می‌کند.

    حجت‌الاسلام و المسلمین ساجدی تأکید کرد: اگر می‌خواهید احساس رضایت و اعتماد عمومی را تأمین کنید، دو کار باید انجام دهید، ارتباط با مردم ، پیش‌ نیاز کار است و دیگری چتر حاکم بر روی همه این‌ ها که اولویت در کارهاست.

    امام جمعه آستانه اشرفیه در بخش دیگری از سخنانش، تصریح کرد: باید ببینیم منطق ما در مدیریت خدمات شهری، آبادانی و عمرانی چیست و دارای چه منطقی هستیم؟ ؛ هنوز طرح روشنی از بعضی مسائل نداریم مثل پارکینگ در مرکز شهر و یا اطراف حرم؛ با وجود زحمات زیادی که کشیدید وضع زشت اطراف آن، و سرویس بهداشتی، یاد حلبی آباد تهران را تداعی می‌کند!

    امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه تصریح کرد: اگر چه ‌کمی زبانم تند و تیز است و تلخ حرف می‌زنم اما روی حمایت، همکاری و همفکری من حساب کنید و من در خدمت شما هستم و درصدی از موفقیت شما که باعث رضایت مردم است و دل‌خوشی بیشتر آنان را به همراه دارد حتماً مورد رضایت خداوند قرار خواهد گرفت.

    امام جمعه آستانه اشرفیه در پایان از شهردار و رییس شورای شهر خواست که بر اساس الگوی ارتباطات مردمی، برنامه‌های خود را در معرض نقد تیم کارشناسی قرار دهند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.