×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سردار محمدرضا اسحاقی - حوادث جاده‌ای منجربه فوت زلزله خاموش است -

فرمانده انتظامی گیلان کشته‌شدن شهروندان در حوادث راهنمایی و رانندگی را زلزله خاموش عنوان کرد و گفت: این حوادث موجب بروز خساراتی جبران‌ناپذیر در خانواده‌ها می‌شود.

به گزارش «بامردم»، سردار محمدرضا اسحاقی در نشست هم‌اندیشی با معاون سیمای مرکز گیلان و تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازان تلویزیونی استان با اشاره به نقش صداوسیما در قانون‌گرایی شهروندان و کاهش جرایم و تخلفات انتظامی و راهنمایی و رانندگی، اظهار کرد:‌ از آن‌جایی که در کلام خداوند نجات هر انسان نجات انسانیت است، تلاش صداوسیما برای کاهش زمینه‌های ناهنجاری در جامعه بسیار ارزشمند است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به نقش برجسته اطلاع‌رسانی صحیح و آگاه‌سازی جامعه در پیشگیری از جرایم، افزود: پلیس با تمام توان برای ارتقا تعاملات با رسانه ملی و سایر رسانه‌ها تلاش می‌کند.

وی مردم گیلان را مردمی متمدن و قانون‌پذیر دانست و اضافه کرد: بایداز بستر مناسب در استان را با پرورش مناسب و برنامه‌های کارشناسانه برای رفتارسازی استفاده کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه پلیس در تمام مراحل زندگی مردم نقش دارد و نمی‌توان حضور پلیس را در زندگی شهروندان نادیده گرفت، خاطرنشان کرد: برای استانداردسازی رفتار کارکنان انتظامی فعالیت‌های زیادی صورت گرفته و گام‌های بلندی برداشته شده است.

سردار اسحاقی با اشاره به لزوم افزایش راه‌های ارتباطی با مردم از سوی پلیس و توجه به انتقادات و پیشنهادت شهروندان، تصریح کرد:‌ ظرفیت‌های مردمی در الزام به تبعیت از قانون مفید و و موثر هستند.

این مقام ارشد انتظامی کشته‌شدن شهروندان در حوادث راهنمایی و رانندگی را زلزله خاموش عنوان کرد و گفت: این حوادث موجب بروز خساراتی جبران‌ناپذیر در خانواده‌ها می‌شود.

وی عمده چالش‌های ترافیکی استان را حجم بالای ترافیک و فقدان زیرساخت‌های مناسب معرفی کرد و اظهار کرد: استفاده از راهکارهای زودبازده برای کاهش ترافیک مثل ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در ساعات پرترافیک صبحگاهی در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان گیلان برگزاری جلسات تخصصی و منظم با صداوسیما را از اهداف پلیس برشمرد و بیان کرد:‌ بررسی موضوعات روز و رسیدن به سیاست رسانه‌ای مشترک از اهداف این جلسه‌ها خواهند بود.

در ادامه این نشست، معاون سیمای صداوسیما مرکز گیلان، پوشش ماموریت‌های نیروی انتظامی و آموزش شهروندان با هشدارهای پلیسی را از برنامه‌های مفید رسانه ملی توصیف کرد و افزود: برخی محدودیت‌ها در حوزه خبررسانی نباید به اندازه‌ای تقویت شدند که سلب اعتماد عمومی را در پی داشته باشند.

بخشی‌نژاد با اشاربه جذابیت موضوعات پلیسی برای شهروندان و مخاطبان تلویزیون، تصریح کرد: باید از این جذابیت به نفع امنیت عمومی بهره برد.

وی با تاکید بر لزوم ارتباطات گسترده‌تر و تبادل نظر اطلاعاتی از طریق برگزاری جلسات مشترک با هدف تسهیل ارتباطات میان سیما و پلیس، خاطرنشان کرد: این تعامل در نهایت به سود مردم جامعه خواهد بود.

معاون سیمای مرکز گیلان با اشاره به اثرات مطلوب آموزش‌های رسانه‌ای در اذهان عمومی به ویژه کودکان و نوجوانان، بیان کرد:‌ صداوسیما به دنبال وارد کردن سایر ادارات و سازمان‌های دخیل به مقوله امنیت است.

وی افزایش صبر و تحمل کارکنان نیروی انتظامی و به خصوص کارکنان پلیس راه و راهنمایی رانندگی را به عنوان یکی از خواسته‌های شهروندان از پلیس عنوان کرد و افزود: پلیس، نیروی خدمتکذار، مخلص و جهادی است.

ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.