×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

نشست شورای مشورتی و سیاست گذاری سازمان های مردم نهاد در مجموعه شورای اسلامی رشت - برگزاری مراسم شب یلدا برای کودکان نیازمند در رشت -

رئیس شورای اسلامی شهر رشت عصر دیروز در جمع نمایندگان سازمان های مردم نهاد رشت اظهار کرد: هدف شورا و شهرداری رشت از برگزاری چنین نشست هایی جانمایی صحیح افراد به منظور توسعه و ارتقای همه جانبه شهر رشت در یک چشم انداز مشخص می باشد.

سید امیر حسین علوی افزود: شورای اسلامی با هدف تسهیل گری و افزایش مشارکتهای مردمی تشکیل شد و از سازمان های مردم نهاد تقاضا داریم تا با دادن طرح و ایده های خود در خصوص مباحث و معضلات شهری با اعضای شورا در راستای رفع مشکلات مساعدت داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه قصد داریم همه سازمانهای مردم نهاد در کنار شورا و شهرداری رشت جهت پیشبرد اهداف شهری قرار بگیرند تصریح کرد: در کنار دادن طرح و پیشنهاد توسط سازمانهای مردم نهاد به منظور توسعه همه جانبه رشت انتظار داریم چنانچه ایراداتی نیز وجود دارد به ما انتقال داده شود.
علوی بیان کرد: به عنوان رئیس شورای اسلامی و یکی از منتخبین مردم رشت از طرح های پیشنهادی، ایده ها و مشورت با سازمان های مردم نهاد استقبال میکنم و معتقدم در مباحث مختلف از جمله عمران، ترافیک ، بهداشت و….. نیازمند مشورت و همراهی آنان هستیم.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: پیشنهاد می کنم با توجه به فرا رسیدن شب یلدا با ظرفیت خوبی که در مجموعه شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی و سازمان های مردم نهاد حامی کودک وجود دارد مراسمی برای کودکان نیازمند رشت برگزار کنیم و موجبات شادی این کودکان را فراهم نمائیم.
علوی در خاتمه با تقدیر از حضور اعضای سازمان های مردم نهاد در این نشست بیان کرد: امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر اقدامات خوبی برای رشت رقم بزنیم.
در ادامه این نشست رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت نیز اظهار کرد: امیدوارم چنین نشست هایی تداوم داشته باشد.
محمد حسن عاقل منش افزود: یقینا با بهره مندی از ظرفیت سازمان های مردم نهاد می توانیم اقدامات خوبی برای رشت رقم بزنیم.
در این مراسم حاضرین در جلسه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود با هدف تعامل بیشتر با شورا و شهرداری رشت پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.