سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41418 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حامیان دولت باید در بسترهای اقتصادی و رونق تولید و اشتغال کمک حال دولتمردان باشند
    19 آذر 1396 - 22:31
    شناسه : 109401
    0

    فرماندار املش اظهار داشت: الحمدالله با تعامل و همراهی مسولین و تلاش همگانی به خصوص فعالان سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و با مشارکت حداکثری مردم انتخابات ۲۹ اردیبهشت در کمال صحت و سلامت برگزار شد. به گزارش «بامردم»، مقام عالی دولت در شهرستان املش  در نشست با جمعی از جوانان حامی دولت با اشاره […]

    پ
    پ

    املش در دیدار با جوانان حامی دولت 1 - حامیان دولت باید در بسترهای اقتصادی و رونق تولید و اشتغال کمک حال دولتمردان باشند -

    فرماندار املش اظهار داشت: الحمدالله با تعامل و همراهی مسولین و تلاش همگانی به خصوص فعالان سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و با مشارکت حداکثری مردم انتخابات ۲۹ اردیبهشت در کمال صحت و سلامت برگزار شد.

    به گزارش «بامردم»، مقام عالی دولت در شهرستان املش  در نشست با جمعی از جوانان حامی دولت با اشاره به ضرورت اتخاذ عقلانیت در علم سیاست، اظهار کرد: عقلانیت یعنی انجام امورات بر اساس کار کارشناسی و آینده نگری و پرهیز از انجام کارهای احساسی و هیجانی و اینکه تمام امور بر اساس رانت خواری و بر مبنای احساسات نباشد.

    محمودی با بیان اینکه در شرایط کنونی انتظارات و سطح توقعات از دولت روحانی بسیار بالاست، گفت: انتظارات باید متناسب با شرایط کشور و منطقه بوده و در شرایط کنونی تعامل و همفکری می تواند راهشگای حل مسایل کشور باشد.
    فرماندار املش افزود: نوع نگاه و نگرش به مسایل باید اصلاح شود و با تغییر ذهنیت و صبر و حوصله داشتن در امورات می تواند مسیرها را به سمت توسعه همه جانبه هدایت کند.
    محمودی با تاکید بر خودداری از هرگونه کارهای احساسی و هیجانی، داشتن سعه صدر در امور و پرهیز از تکرار اقدامات شتاب زده را به فعالان سیاسی توصیه کرد.

    وی ادامه داد: در شرایط کنونی باید با نگاه مدیریتی به مسایل و پیشبرد تمامی امور با عقلانیت و تغییر در تفکرات افراد در کنار استفاده از تفکرات نخبگان در حل مسایل و مشکلات حرکت کنیم.
    فرماندار املش تصریح کرد: همانطوری که در انتخابات اخیر مردم و حامیان دولت تدبیر و امید با فعالیت های سیاسی در موفقیت مجدد دکتر روحانی نقش آفرینی کردند، پس از انتخابات نیز باید در بسترهای اقتصادی و رونق تولید و اشتغال کمک حال دولتمردان باشند.
    محمودی در پایان با اشاره به پیامدهای سیال بودن فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، خطاب به حاضرین در نشست توصیه کرد با الهام از بزرگان و شخصیت های سیاسی حامی دولت، در مسیر اعتدال حرکت کرده و ثبات فکری مشخصی داشته باشند.
    در این نشست صمیمی تعدادی از جوانان فعال سیاسی و اجتماعی و اعضای ستادهای مردمی دکتر روحانی نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسایل و مشکلات شهرستان از جمله بیکاری، توجه به بخش های مختلف اقتصادی و کشاورزی و گردشگری شهرستان و همچنین استفاده از جوانان و فعالان فرهنگی و اجتماعی در جذب نیرو در ادارات مطرح کردند.

    املش در دیدار با جوانان حامی دولت 2 - حامیان دولت باید در بسترهای اقتصادی و رونق تولید و اشتغال کمک حال دولتمردان باشند - املش در دیدار با جوانان حامی دولت 3 - حامیان دولت باید در بسترهای اقتصادی و رونق تولید و اشتغال کمک حال دولتمردان باشند -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.