شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کیومرث بیات ۴۲۰ میلیون دیگر به سپیدرودی ها پرداخت کرد
    19 آذر 1396 - 23:01
    شناسه : 109409
    0

    مالک جدید باشگاه سپید رود با پرداخت ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال دغدغه مالی اعضای این باشگاه را بر طرف کرد. مالک تازه سپیدرود رشت در جلسه‌ای که با اعضای این باشگاه برگزار کرد، ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بازیکنان و کادر فنی این تیم پرداخت کرد تا دغدغه‌ مالی این تیم […]

    پ
    پ

    بیات 2 - کیومرث بیات ۴۲۰ میلیون دیگر به سپیدرودی ها پرداخت کرد - کیومرث بیات

    مالک جدید باشگاه سپید رود با پرداخت ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال دغدغه مالی اعضای این باشگاه را بر طرف کرد.

    مالک تازه سپیدرود رشت در جلسه‌ای که با اعضای این باشگاه برگزار کرد، ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بازیکنان و کادر فنی این تیم پرداخت کرد تا دغدغه‌ مالی این تیم تا حدودی برطرف شود.

    کیومرث بیات با اعلام این خبر گفت‌: خوشبختانه جلسه خوبی را با تمام ارکان باشگاه برگزار کردم که در نهایت فاز دوم پرداختی‌های خود را طبق قول و قرار های وعده داده شده انجام دادم تا بازیکنان و کادر فنی تمرینات را برای دیدارهای نیم فصل دوم شروع کنند.

    وی افزود: من با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده به طرفداران قول می‌دهم که ما با قدرت در دور برگشت ظاهر خواهیم شد و در این راستا مطمنا تیم را تقویت خواهیم کرد.

    پیش از این نیز در هفته گذشته مبلغ ۲۱۰ میلیون تومان از سوی مالک سپیدرود به این باشگاه پرداخت شده بود تا مجموع پرداختی ها در هفته گذشته ۶۳۰ میلیون تومان شود.

    عکس : سید احمد کیایی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.