جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مصطفی بیهوشم کرد و مرا آزار شیطانی داد | سر او را داخل ماشین بریدم و ..!+ عکس
    22 آذر 1396 - 1:20
    شناسه : 109773
    0

    پسر نوجوان که در جنایتی فجیع مرد ۲۸ ساله را کشته و سر او را داخل خودرو از بدن جدا کرده بود دیروز در دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.این پسر گفت برای رهایی از سلطه گری های قربانی دست به چنین کاری زده است. به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به […]

    پ
    پ

    - مصطفی بیهوشم کرد و مرا آزار شیطانی داد | سر او را داخل ماشین بریدم و ..!+ عکس -

    پسر نوجوان که در جنایتی فجیع مرد ۲۸ ساله را کشته و سر او را داخل خودرو از بدن جدا کرده بود دیروز در دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.این پسر گفت برای رهایی از سلطه گری های قربانی دست به چنین کاری زده است.

    به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از هشتم خردادماه سال ۹۵ به دنبال پیدا شدن سر بریده یک مرد در کانال آبی در رباط کریم در دستور کار پلیس قرار گرفت.پلیس وارد عمل شود و به جستجو پرداخت.

    به این ترتیب در فاصله ۲۰۰ متری ازمحل پیدا شدن سر بریده با یک پراید سفید روبه رو شد که جنازه بدون سر یک مرد در آن قرار داشت. شواهد نشان می‌داد سربریده شده متعلق به همین مرد است .جنازه برای شناسایی هویت به پزشکی قانونی منتقل شد

    با تکمیل تحقیقات های پلیسی روشن شد جنازه متعلق به مرد ۲۷ ساله به نام مصطفی است که از مدتی پیش در یک کشتارگاه در رباط کریم مشغول به کار بوده است.

    بازجویی از همکاران مصطفی نشان داد این مرد ۲۸ ساله با تعدادی از کارگران افغانی نوجوان در ارتباط بوده است .به این ترتیب چندین مظنون بازداشت شدند دو ماه از جنایت تکان‌دهنده گذشته بود که یکی از کارگران کشتارگاه به نام عزیز ۱۷ ساله سرانجام لب به اعتراف گشود و پرده از جنایت برداشت.

    وی در بازجویی ها انگیزه جنایت را رهایی از سلطه گری های مرد آزارگر اعلام کرد.

    عزیزکه به بازسازی صحنه جرم  پرداخته بود دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی  بابایی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

    در این جلسه پدر و مادر قربانی برای متهم نوجوان حکم قصاص خواستند .خواهر قربانی در حالی که اشک می‌ریخت با اشاره به متهم گفت : این پسر نوجوان همیشه چاقو همراه داشته است او این موضوع را دوستانش نیز تایید می‌کنند. اوبه خاطر اختلاف مالی با برادرم دست به این قتل  زده و حالا با دروغگویی قصد گمراه کردن پلیس را دارد. به همین خاطر باید قصاص شود.

    سپس عزیز به دفاع پرداخته و گفت: پدرم بیمار بود و وضع مالی خوبی نداشتیم. چون پدر و مادرم افغان هستند با آنکه در ایران به دنیا آمدم اما نتوانستند برایم شناسنامه بگیرند. من به ناچار درسم را رها کردم و در کشتارگاه مشغول به کار شدم. مصطفی که ایرانی بودم در آنجا همکارم بود. او یک روز به بهانه ای مرا سوار ماشینش کرد تا با هم به تفریح برویم اما آبمیوه مسموم به من خوراند که بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم متوجه شدم او مرا آزار داده است. مصطفی تهدید کرده بود اگر در این باره با کسی حرفی بزنم فیلم سیاهی را که از من گرفته پخش می کنند و آبرویم را می برد. به همین خاطر همیشه از مصطفی می‌ترسیدم. چند بار از او خواستم فیلم را به من برگرداند اما قبول نکرد.

    وی در تشریح جزییات جنایت گفت: آخرین بار با او قرار گذاشتم تا فیلم را از او پس بگیرم. مصطفی با ماشین پراید دنبالم آمد و من روی صندلی عقب ماشین نشستم اما در ماشین بار دیگر پیشنهاد بی شرمانه اش را مطرح کرد که با او درگیر شدند. من از ترسم چاقو همراه داشتم که یک ضربه به گردن او زدم. همان لحظه خون فواره زد و مصطفی دقایقی بعد جان سپرد .من که ترسیده بودند با چاقوی سلاخی سرش را از بدنش جدا کردم ند و آن را داخل کانال آب انداختم . من تلاش کردم تا گوشی را که با آن از من فیلم گرفته بود پیدا کنم اما فیلم را به دست نیاوردم.

    وی که سرش را پایین انداخته بود گفت: باور کنید من برای دفاع از خود دست به چنین کاری زدم.

    سپس وکیل متهم به دفاع پرداخت و گفت: بررسی‌ها نشان داده است قربانی مرد بد نامی بوده و تعدادی از کارگران نوجوان افغان را نیز قبلا آزار داده بود .موکلم در دفاع از خودش و در حالی که زیر ۱۸ سال سن داشت دست به این جنایت زده است از این رو تقاضا دارم تا طبق ماده ۹۱ قانون Law مجازات اسلامی با وی برخورد شود.

    در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.