شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41367 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آتش سوزی یک رستوران در لاهیجان
    22 آذر 1396 - 21:13
    شناسه : 109818
    0

    آتش سوزی سقف یک رستوران در لاهیجان با هوشیاری و اطلاع رسانی به موقع صاحب رستوران به سامانه ۱۲۵ مهار شد. جانشین عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان گفت: ساعت ۱۵:۲۵ عصر امروز وقوع حریق در یک رستوران به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت ۱۲ آتش‌نشان به وسیله ۳ دستگاه […]

    پ
    پ

    215 - آتش سوزی یک رستوران در لاهیجان -

    آتش سوزی سقف یک رستوران در لاهیجان با هوشیاری و اطلاع رسانی به موقع صاحب رستوران به سامانه ۱۲۵ مهار شد.

    جانشین عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان گفت: ساعت ۱۵:۲۵ عصر امروز وقوع حریق در یک رستوران به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت ۱۲ آتش‌نشان به وسیله ۳ دستگاه خودرو اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

    حمید خیراندیش افزود: نیروهای عملیاتی پس از حضور در محل حریق ، بلافاصله پس از قطع جریان برق و گاز رستوران، با بکارگیری تجهیزات فردی و لوله های آبدهی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و نسبت به مهار شعله های آتش و پیشگیری از گسترش حریق به داخل رستوران اقدام کردند.

    وی با بیان اینکه در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشد افزود: علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی لاهیجان در دست بررسی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.