چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پل های عابر پیاده مکانیزه خواهندشد
    22 آذر 1396 - 21:42
    شناسه : 109829
    0

    شهردار لاهیجان در جلسه با مؤسسه حمایت معلولین شرق گیلان: پل های عابر پیاده مکانیزه خواهندشد. به گزارش «بامردم»، مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان، در جلسه با مؤسسه حمایت معلولین شرق گیلان در لاهیجان که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، گفت: معلولیت یعنی انعکاس نور و قدرت خداوندی در مخلوقی به ظاهر ناقص، […]

    پ
    پ

    مسعود کاظمی شهردار لاهیجان 2 - پل های عابر پیاده مکانیزه خواهندشد -

    شهردار لاهیجان در جلسه با مؤسسه حمایت معلولین شرق گیلان: پل های عابر پیاده مکانیزه خواهندشد.

    به گزارش «بامردم»، مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان، در جلسه با مؤسسه حمایت معلولین شرق گیلان در لاهیجان که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، گفت: معلولیت یعنی انعکاس نور و قدرت خداوندی در مخلوقی به ظاهر ناقص، ولی با قابلیتی بی نهایت. فــردی کــه بــه اطــرافــیانــش درس صــبر و اســتقامت آمــوزش مــیدهــد.
    وی افزود: روز جهانی معلولین روز پاسداشت ارزش هاست، روز به اثبات رساندن خواستن توانستن و روز نشان دادن ما می توانیم است.
    کاظمی گفت: این مجموعه نیاز به ترحم ندارد، بلکه نیازمند حمایت است. تلاش می کنیم که وظایف شرعی، قانونی و اداری خود را در این زمینه اجرا کنیم.
    شهردار لاهیجان افزود: از تک تک پتانسیل های شما جهت بهبود فضای شهر استفاده خواهیم کرد و آماده عقد تفاهمنامه در خصوص خرید محصولات خانگی شما هستیم.
    وی گفت: با توجه به بالا رفتن میانگین سن جامعه، برای سهولت تردد و ایجاد آسایش و امنیت شهروندان، پل های عابر پیاده مکانیزه احداث خواهیم کرد.
    کاظمی در خصوص استفاده جامعه معلولین از فضاهای ورزشی گفت: مجموعه های متفاوتی داریم که این عزیزان می توانند از آنها استفاده کنند و با توجه به محدودیت هایی که شهرداری ها دارند، آماده ایجاد تیم مشترک هستیم.
    شهردار لاهیجان افزود: تلاش می کنیم به اولین هایمان برگردیم و کلیه پروژه های شهرداری لاهیجان، ضمن پیوستهای محیط زیستی و توسعه پایدار، پیوستهای بهزیستی و تردد داشته باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.