پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41356 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پاسخ جمعی از حامیان دولت در سیاهکل به متتقدان حامی دولت فرماندار سیاهکل
    23 آذر 1396 - 13:57
    شناسه : 109888
    0

    به دنبال مطلب اختلافات میان فرماندار سیاهکل با حامیان دولت تا کی ادامه خواهد داشت؟ که به دنبال حذف حامیان دولت در برنامه سفر دو روزه استاندار گیلان به سیاهکل در گیل خبر منتشر شد جمع دیگری از حامیان دولت بیانیه ای که در اختیار گیل خبر قرار دادند از فرماندار سیاهکل حمایت کردند. در این بیانیه آمده […]

    پ
    پ

    رضا اسلامی فرماندار سیاهکل 5 - پاسخ جمعی از حامیان دولت در سیاهکل به متتقدان حامی دولت فرماندار سیاهکل -

    به دنبال مطلب اختلافات میان فرماندار سیاهکل با حامیان دولت تا کی ادامه خواهد داشت؟ که به دنبال حذف حامیان دولت در برنامه سفر دو روزه استاندار گیلان به سیاهکل در گیل خبر منتشر شد جمع دیگری از حامیان دولت بیانیه ای که در اختیار گیل خبر قرار دادند از فرماندار سیاهکل حمایت کردند.

    در این بیانیه آمده است:

    سلام در جوابیه انتشار خبری در پایگاه خبری گیل خبر  منتسب به برخی حامیان ستادی دکتر روحانی در شهرستان سیاهکل ما جمعی از حامیان ستاد مرکزی دکتر روحانی درشهرستان ضمن تکذیب این بیانیه آن و  مغرضانه خواندن آن پیام که حتی حاضر نشدن اسمشان را نیز رسانه ای کنند ، به اطلاع میرساند از زمان حضور مهندس اسلامی فرماندار محترم شهرستان پیشرفت توسعه شهرستان سیاهکل شتاب بسیار زیادی نسبت به گذشته داشته و ایشان با پیگیری پروژهای متعدد ، به عینه شاهد آن هستیم که شهرستان سیاهکل محل تردد ودر ترافیک مدیران کل استانها قرار گرفته و شاهد این مدعا میزبانی  حدود پنج بار از  استاندار قبلی و فعلی بصورت رسمی و غیر رسمی بوده ایم.

    به نوبه خود نیز از دیدنظر مثبت استاندار محترم جناب آقای دکتر سالاری به جهت سفر اخیر دوروزه اش به شهرستان سیاهکل کمال سپاسگزاری را داریم که نشان از برنامه ریزی صحیح مطالبانه گرانه مهندس اسلامی به عنوان فرماندار سیاهکل دارد ،  حقیقتا ایشان کمال همکاری و هماهنگی در چارچوب قانون و اختیاراتش با اعضای حامیان ستاد دکتر روحانی داشته و ما هم بیش از این انتظار نداریم.

    در مورد ملاقات با استاندار محترم با نمایندگان اقشار از روسای ستاد مرکزی دکتر روحانی بصورت رسمی جهت حضور در این جلسه دعوت به عمل آمد وچندین تن از اعضای فعال دیگر  و این تعامل همواره با ارکان ستاد دکتر روحانی در شهرستان بوده است. ماهم ضمن تشکر از شهروندان گرامی و تلاشهای ساعی و کوشایی جناب مهندس اسلامی از بابت پیگیریها و ورویکرد توسعه گرایانه و دغدغه و رویکرد وافر آقای مهندس اسلامی به حفظ محیط زیست و منابع طبیعی …، که جمیع این تلاشها سبب شد که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ نسبت به سال ۹۲ ، ۶٫۳ دهم افزایش رای داشته باشیم . البته  در یک سفربی سابقه و دوروزه استاندار محترم به شهرستان نواقصی را هم ممکن است در بر داشته باشد و این نواقص در هر سفری و به هر شهرستانی طبیعی به نظر میرسد .
    اما آن دسته از فرصت طلبان که تعداد آنها سه الی چهار نفر بیشتر نیست و خود را از حامیان دولت قلمداد می کنند و نگران از دست دادن منافع شخصی خودشان هستند و فرماندار محترم شهرستان جناب آقای مهندس اسلامی به زیادی خواهی آنان جواب مثبت ندادند که همین امر  آنان را آشفته نموده و موجب شده غرض ورزانه تمامی عملکردهای توسعه گرانه شهرستان را زیر سوال می برند. این افراد نه تنها حامیان دولت نیستند بلکه با تندروی های خود با آبروی دولت نیز بازی کرده‌اند.

    ۱/قلی زاده رئیس ستاد دهستات آسیابر و نماینده شورای بخش در شهرستان و نایب رئیس شورای شهرستان

    ۲/ مازیار امیدی رئیس ستاد بخش دیلمان

    ۳/ یاسرفلاح رئیس ستاد دهستان پیرکوه

    ۴/ خانم تیگران مسئول ستاد انتخاباتی مشارکت های مردمی شهرستان سیاهکل و عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان شهرستان سیاهکل

    blank

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “پاسخ جمعی از حامیان دولت در سیاهکل به متتقدان حامی دولت فرماندار سیاهکل”
    1. سلام.
      خیلی جالبه. وقتی به اسامی نگاه میکنم خیلی چیزها معلوم میشه که این نامه از کجا اومده.
      انشاالله که خیره

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.