جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مأموران شهرداری رشت هیچ درگیری با دستفروشی نداشته است | نیروهای ما کاملا توجیه هستند
    25 آذر 1396 - 11:56
    شناسه : 110088
    0

    مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری رشت با اشاره به پخش ویدیویی مبنی بر درگیری مأموران شهرداری با یک دستفروش بیان داشت: شهرداری رشت هیچ گونه درگیری با دستفروشی در این کلانشهر نداشت. به گزارش «بامردم»، مجتبی شهرستانی روز شنبه افزود: با توجه به آنکه بر اساس مشاهدات، فیلم مربوط به یکی از خیابان […]

    پ
    پ

    رشت 1 - مأموران شهرداری رشت هیچ درگیری با دستفروشی نداشته است | نیروهای ما کاملا توجیه هستند -

    مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری رشت با اشاره به پخش ویدیویی مبنی بر درگیری مأموران شهرداری با یک دستفروش بیان داشت: شهرداری رشت هیچ گونه درگیری با دستفروشی در این کلانشهر نداشت.

    به گزارش «بامردم»، مجتبی شهرستانی روز شنبه افزود: با توجه به آنکه بر اساس مشاهدات، فیلم مربوط به یکی از خیابان های منطقه ۲ رشت است، استعلامی از شهرداری آن منطقه صورت گرفته که اعلام شد طی ۲ روز گذشته هیچ گونه درگیری با دستفروشان انجام نشده است.
    وی اظهار داشت: ضمن اینکه همه خودروهای مربوط به ستاد رفع سد معبر شهرداری رشت دارای دو طرف بغل نویس با عنوان ستاد رفع سد معتبر شهرداری رشت است در حالیکه در این ویدئو، این مهم مشاهده نمی شود.
    مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری رشت خاطرنشان کرد: علاوه بر این خودروهای رفع سد معتبر شهرداری این کلانشهر نیسان آبی یا مزدای دو کابین است در حالیکه در فیلم پخش شده، چنین خودرویی مشاهده نمی شود و خودروی مربوطه در این فیلم ، پیکان وانت سفید است.
    شهرستانی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای نیروهای سد معتبر شهرداری رشت بیان داشت: در این دوره های آموزشی، بر لزوم پرهیز از هرگونه درگیری فیزیکی تاکید می شود و نیروها کاملا توجیه هستند.

    ایرنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.