×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا - بازداشت یکی دیگر از مدیران کل استان با دستور قضایی + جزئیات - بازداشت

این دستگیری در حالی انجام شد که در چند ماه اخیر معاون استاندار سابق گیلان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان و چند معاون و مشاور وی به اتهام تضییع حقوق بیت‌المال دستگیر شدند.

ظهر امروز مشاهدات عینی خبرنگار خزرآنلاین خبر از آن داشت که یکی از مدیران کل با دستور قضایی بازداشت‌شده است.

جدیدترین جزئیات در خصوص بازداشت این مدیرکل که در آستانه تصدی بر فرمانداری یکی از شهرستان‌ها استان بوده است، حکایت از آن دارد که وی به دلیل اعطای زمین با قیمت غیرواقعی بازداشت و به مراجع قضایی منتقل‌شده است.

در همین راستا حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا اظهار داشت: یکی دیگر از مدیران ارشد اجرایی استان گیلان به اتهام تضییع حقوق بیت‌المال بازداشت شد.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان خاطرنشان کرد: به‌دلیل رعایت موازین قانونی تا قبل از طی شدن مراحل دادرسی و اثبات جرائم ارتکابی از طرح نام این مدیر ارشد دولتی خودداری می‌شود.

به‌دلیل رعایت موازین قانونی تا قبل از طی شدن مراحل دادرسی و اثبات جرائم ارتکابی از طرح نام این مدیر ارشد دولتی خودداری می‌شود

گفتنیست این دستگیری در حالی انجام شد که در چند ماه اخیر معاون استاندار سابق گیلان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان و چند معاون و مشاور وی به اتهام تضییع حقوق بیت‌المال دستگیر شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.