جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فقط گفتن از مشکلات کافی نیست، راهکار عملیاتی بدهیم
    29 آذر 1396 - 21:18
    شناسه : 110778
    0

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان گفت: با آزمون و خطا نباید شهر را اداره کرد و فقط گفتن از مشکلات کافی نیست، راهکار عملیاتی بدهیم. به گزارش روابط عمومی شورای شهر لاهیجان، جواد نجار تمیزکار در بیست و چهارمین جلسه شورای شهر با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: […]

    پ
    پ

    شورای شهر لاهیجان 2 - فقط گفتن از مشکلات کافی نیست، راهکار عملیاتی بدهیم - [

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان گفت: با آزمون و خطا نباید شهر را اداره کرد و فقط گفتن از مشکلات کافی نیست، راهکار عملیاتی بدهیم.

    به گزارش روابط عمومی شورای شهر لاهیجان، جواد نجار تمیزکار در بیست و چهارمین جلسه شورای شهر با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: یاد و خاطره شهید رنج کشیده انقلاب، آیت الله دکتر محمد مفتح را گرامی دانسته و امیدواریم که شاهد پیوند هرچه بیشتر حوزه و دانشگاه در محور استقلال ملی و تولید علم و فرهنگ بومیِ بدون وابستگی به بیگانگان باشیم.
    وی با تبریک هفته پژوهش به تمامی پژوهشگران و محققان ارزنده کشورمان، افزود: تحقیق و پژوهش فلسفه اصلی کار دانشگاه‌ها است و امروزه تمامی دستاوردهای علمی بشر مرهون تلاش و اهتمام در عرصه پژوهش است.
    جواد نجار تمیزکار ادامه داد: بارزترین خدمت پژوهش و پژوهشگران پاسخگویی به مشکلات، نارسایی‌ها و دغدغه‌های مردم جامعه است و باید بیش از گذشته در این مسیر مهم گام‌های ارزشمندی برداشته شود.

    سختگوی شورای شهر لاهیجان همچنین، روز حمل و نقل را به کلیه زحمت کشان این حوزه صمیمانه تبریک و تهنیت گفت.

    جواد نجار تمیزکار با اشاره به اصل صد قانون اساسی، اظهار داشت: کلیه اعضای شورای اسلامی شهر در هنگام برگزاری انتخابات بر این اصل قانون و همکاری با مردم برای پیشبرد سریع برنامه های اجتماعی، اقتصادی ، عمرانی و فرهنگی و آموزشی تأکید داشتیم که در واقع از وظایف ما است ولی در شرایط کنونی، به نظر می رسد از این مهم فاصله گرفته و به سمت روزمرگی پیش می رویم که جا دارد با انجام برنامه ریزی و نشست های تخصصی با کارگروه های مختلف در این شرایط که همگی شعار کمک به مسایل و مشکلات اقتصادی کارکنان شهرداری را داریم ضمن جامه عمل پوشاندن به این شعارها، در راستای اهداف پیش بینی شده اقدام و عمل کنیم.

    وی با تأکید بر لزوم استفاده از نظرات و ایده های مردم، متخصصین و نخبگان شهری در برنامه ریزی های مدیریتی اظهار داشت: شهر محیطی است با گوناگونی های بسیار و مردم در ارتباط مستقیم با این موضوع می باشند و شهر بعنوان موجودی زنده نیازمند اندیشه پویا است.

    جواد نجار تمیزکار با اشاره به اینکه شفاف سازی در همه امور از جمله انتظارات مردم از شورا خصوصاً در حوزه مسئولیت و نظارتی شورا می باشد، خواستار دوری از مسایل عوام فریبانه و فاصله گرفتن از روزمرگی شدند .
    سختگوی شورای شهر لاهیجان تصریح کرد: با آزمون و خطا نباید شهر را اداره کرد و فقط گفتن از مشکلات کافی نیست، راهکار عملیاتی بدهیم.
    وی رسیدن به توسعه پایدار شهر ی را نیازمند برنامه ریزی دقیق و مدون عنوان و از شهردار لاهیجان خواستند بر اساس بودجه و با توجه به فرصت باقیمانده تا پایان سال جاری، برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را ارائه دهند.
    جواد نجار تمیزکار با تأکید بر تسریع ارائه طرح ها و بسته های پیشنهادی ، خواستار ارائه لیست پیمانکاران و پروژه های در دست اقدام شهرداری شد.

    وی با اشاره به کاهش دوام آسفالت های انجام شده در سطح شهر، خواستار نظارت بیشتر و اجرای دقیق و اصولی اجرای لکه گیری آسفالت معابر و خیابان ها به جهت جلوگیری از حیف و میل بیت المال شد.

    جواد نجار تمیزکار هویت طبیعی شهر لاهیجان را بسیار با اهمیت عنوان و افزود: طبیعت از مظاهر زیبای خداوندی است ومیراثی است که ما امانتدار آن هستیم. میراثی گرانبها که ملزم هستیم از آن محافظت کنیم و آن را به نحو مطلوب به آیندگان انتقال دهیم.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.