چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نصرتی عضو شورای شهر لاهیجان خواستار موکول کردن طرح ساماندهی بام سبز به سال آینده شد
    30 آذر 1396 - 13:39
    شناسه : 110851
    0

    عضو شورای شهر لاهیجان به مشکلات کسبه بام سبز اشاره و خواستار فرجه چند ماهه به این کسبه و موکول کردن طرح ساماندهی بام سبز به سال آینده از شورای تأمین شد. رضا نصرتی در بیست و چهارمین جلسه شورای شهر با گرامیداشت، سالروز شهادت دکتر مفتح و روز جهانی عاری از خشونت، به فرصت […]

    پ
    پ

    photo news1 - نصرتی عضو شورای شهر لاهیجان خواستار موکول کردن طرح ساماندهی بام سبز به سال آینده شد - بام سبز

    عضو شورای شهر لاهیجان به مشکلات کسبه بام سبز اشاره و خواستار فرجه چند ماهه به این کسبه و موکول کردن طرح ساماندهی بام سبز به سال آینده از شورای تأمین شد.

    رضا نصرتی در بیست و چهارمین جلسه شورای شهر با گرامیداشت، سالروز شهادت دکتر مفتح و روز جهانی عاری از خشونت، به فرصت کم باقی مانده تا پایان سالجاری اشاره و خواستار جلسه مشترک با پرسنل شهرداری و طرح مسائل و مشکلات موجود و تعیین تکلیف پرداخت اضافه کاری و برنامه ریزی چگونگی پرداخت آن به پرسنل شد.

    وی به مشکلات کسبه بام سبز اشاره و از شورای تأمین خواستار فرجه چند ماهه به این کسبه و موکول نمودن طرح ساماندهی بام سبز به سال آینده شد.
    رضا نصرتی با تأکید بر لزوم تهیه برنامه مدون جهت تجلیل از مقام آوران ورزشی درسطح ملی خواستار وحدت رویه در این خصوص شد.

    وی به عدم نظارت لازم در محل جایگاه دفن زباله در روستای تموشل اشاره و افزود: روستاهای اطراف و شهرداری‌های چاف و چمخاله، سیاهکل، دیلمان و … همگی زباله های خود را بدون پرداخت هزینه در این محل تخلیه می کنند و این درحالی است که شهرداری لاهیجان علیرغم کمبود فضای لازم هرماه هزینه های هنگفتی جهت دفن این زباله ها متحمل می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.