شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خواست و مطالبه ی مردم، مسیر ما را مشخص می‌کند | حمایت همشهریان از هنر و هنرمندان آستانه‌اشرفیه کم نظیر است
    02 دی 1396 - 14:33
    شناسه : 111087
    0

    مراسم اختتامیه و آخرین روز اجرای نمایش زن و مرد با حضور مدیر کل ارشاد اسلامی استان گیلان و رییس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد. به گزارش «بامردم»، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه در آیین اختتامیه تئاتر […]

    پ
    پ

    اختتامیه و آخرین روز اجرای نمایش زن و مرد 5 - خواست و مطالبه ی مردم، مسیر ما را مشخص می‌کند | حمایت همشهریان از هنر و هنرمندان آستانه‌اشرفیه کم نظیر است - آستانه اشرفیه
    مراسم اختتامیه و آخرین روز اجرای نمایش زن و مرد با حضور مدیر کل ارشاد اسلامی استان گیلان و رییس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد.

    به گزارش «بامردم»، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه در آیین اختتامیه تئاتر زن و مرد با تشکر از دکتر فاضلی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان برای قبول دعوت و حضور وی در آیین اختتامیه، گفت: رویدادهای هنری چند ماه اخیر در آستانه اشرفیه و از همه مهم‌تر استقبال و حمایت خوب همشهریان از هنر و هنرمندان شهرمان اگر نگوییم بی نظیر اما بی شک کم نظیر است.
    دکتر نرجس محمددوست با بیان اینکه خواست و مطالبه ی مردم، مسیر ما را مشخص می‌کند، افزود: این مسیر و تلاش برای گام گذاشتن در مسیر فرهنگ و هنر شهر بدون حمایت، مطالبه‌ی جامعه و خواست مردم امکان پذیر نبود.

    وی خاطرنشان کرد: گروه هنری تی تی با تهیه و اجرای این نمایش یک فعالیت کلیشه ای را از بین برد، اینبار ما شاهد این بودیم که نسل جوان توانست نسل جوانتری را آموزش دهد و وارد عرصه ی هنری شهرستان کند که بسیار جای تشکر و بالیدن دارد.

    به گزارش «بامردم»، نمایش زن و مرد با کارگردانی مشترک میلاد حسین زاده و امید کفشدار جلالی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه به روی صحنه رفته است.

    نمایشنامه زن و مرد نوشته زنده یادمهدی دانش رفتار بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و نویسنده لاهیجان است و براساس اصل داستان به اختلاف کوچک بین زن و مردها که ممکن است به فاجعه ای بدل شود می پردازد.

    در مراسم اختتامیه نمایش زن و مرد از خانواده نویسنده اثر مهدی دانش رفتار تجلیل شد.

    اختتامیه و آخرین روز اجرای نمایش زن و مرد 1 - خواست و مطالبه ی مردم، مسیر ما را مشخص می‌کند | حمایت همشهریان از هنر و هنرمندان آستانه‌اشرفیه کم نظیر است - آستانه اشرفیه اختتامیه و آخرین روز اجرای نمایش زن و مرد 4 - خواست و مطالبه ی مردم، مسیر ما را مشخص می‌کند | حمایت همشهریان از هنر و هنرمندان آستانه‌اشرفیه کم نظیر است - آستانه اشرفیه اختتامیه و آخرین روز اجرای نمایش زن و مرد 3 - خواست و مطالبه ی مردم، مسیر ما را مشخص می‌کند | حمایت همشهریان از هنر و هنرمندان آستانه‌اشرفیه کم نظیر است - آستانه اشرفیه اختتامیه و آخرین روز اجرای نمایش زن و مرد 2 - خواست و مطالبه ی مردم، مسیر ما را مشخص می‌کند | حمایت همشهریان از هنر و هنرمندان آستانه‌اشرفیه کم نظیر است - آستانه اشرفیه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.