پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری سارقان منازل مسکونی با ۸ فقره سرقت در انزلی
    02 دی 1396 - 16:34
    شناسه : 111104
    0

    فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری سارقان منازل مسکونی با ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ مجید حسینی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در بندر انزلی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. این مقام […]

    پ
    پ

    - دستگیری سارقان منازل مسکونی با ۸ فقره سرقت در انزلی -

    فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری سارقان منازل مسکونی با ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ مجید حسینی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در بندر انزلی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران آگاهی با بررسی سرنخ ها موفق به شناسایی ۲ سارق (یک زن و یک مرد) در این پرونده شدند، افزود: با هماهنگی مقام قضایی ۲ متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

    وی با اشاره به اینکه در بررسی فنی متهمان به ۸ فقره سرقت منازل و فروش وسایل سرقتی به فردی دیگر اعتراف کردند، اظهار داشت: مالخر اموال مسروقه هم شناسایی و دستگیر شد.

    فرمانده انتظامی بندرانزلی با اعلام اینکه متهمان ۳۵ و ۳۳ ساله جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند،بیان داشت: به منظور پیشگیری از سرقت منازل لازم است شهروندان از قفل های مطمئن و نصب حفاظ و روشنایی مناسب در منازل خود استفاده کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.