×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

چربی شکم، شکم صاف - شکم خود را اینگونه صاف کنید ! - a;l

مرکز زیبایی و تناسب اندام: مشکلات ناشی از چاقی شکمی بسیار است. چربی تجمع یافته در ناحیه شکم باعث اختلال در عملکرد کبد و ایجاد اخلال در عملکرد هورمون ها می شود.

مشکلات ناشی از چاقی شکمی بسیار است. چربی تجمع یافته در ناحیه شکم باعث اختلال در عملکرد کبد و ایجاد اخلال در عملکرد هورمون ها می شود. این امر باعث ایجاد مقاومت به انسولین (آغاز ابتلا به دیابت)، پرفشاری خون، سطح بالای کلسترول تام و افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی می گردد. همچنین چربی مازاد در ناحیه شکم باعث ابتلا به سرطان سینه در زنان، سرطان روده، سکته و حتی آلزایمر می شود .

علاوه بر موارد یاد شده دور کمر خارج از حد نرمال با پرفشاری خون، سطح بالای تری گلیسیرید (چربی)، کلسترول خوب پایین و افزایش قند خون ارتباط مستقیم دارد .

اما راهی هست که می توان از شر چربی های اضافی ناحیه شکم خلاص شد .

از یک برنامه تغذیه ای متعادل پیروی کنید.

مصرف چربی ها چربی های اشباع، روغن پالم و … را در طی روز محدود کنید . انواع دسرها، فست فودها و غذاهای آماده و فرآوری شده همگی حاوی مقادیر بالایی چربی مضر می باشند که علاوه بر ایجاد چاقی ناحیه شکم برای سلامت قلب نیز مضرند .

برنامه غذایی شما می بایستی سرشار از سبزیجات مختلف و میوه های فصلی و تازه باشد . انواع حبوبات را به رژیم خود اضافه کنید . عدس، لوبیا، نخود و … حاوی آمینواسیدهای ضروری و فیبر می باشند و کالری کمی دارند.

تحرک داشته باشید!

حداقل ۳۰ دقیقه در روز فعالیت داشته باشید. کارهای روزمره و شخصی تان را شخصا انجام دهید . ۵ تا ۱۰ درصد کاهش وزن به کاهش چربی انباشته شده در ناحیه شکم کمک فراوانی می کند .

کاهش وزن فرآیندی تدریجی است، یک شبه رخ نمی دهد!!!

شما در یک شب دچار چندین کیلو اضافه وزن و چربی نشده اید ! پس انتظار نداشته باشید که سریع و بدون صبر و حوصله به وزن ایده آل خود برسید .

برای رسیدن به سلامتی کامل سبک زندگی خود را اصلاح کنید.

سیگار و الکل ممنوع!
بی تحرک و تنبل نباشید.
از غذاهای پرچرب پرهیز کنید .
آرام غذا بخورید.
غذا را به خوبی بجوید

برچسب ها : , , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.