×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

آنانی که مردم را خس و خاشاک نامیدند منجر به از هم گسیختگی و اتفاقات کشور شدند - آنانی که مردم را خس و خاشاک نامیدند منجر به از هم گسیختگی و اتفاقات کشور شدند - 88

جلسه گرامیداشت نهم دی و برنامه ریزی ستاد دهه مبارک فجر به ریاست فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.

به گزارش «بامردم»، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه میزان و فصل الخطاب جریان نهم دی را سخنان مقام معظم رهبری مد ظله العالی دانست و اظهار داشت: آنجایی که دولتمردان از دستورات مقام معظم رهبری پیروی قاطع داشتند منجر به موفقیت برای نظام جمهوری اسلامی ایران شده است و هرجایی که از خط رهبری عدول کردند سبب آسیب به این نظام شده اند .

مهندس رحیم حیدری در ادامه دولت را نماد کارآمدی یا ناکارآمد بودن نظام دانست و افزود: هر گروهی که سبب تضعیف نظام شوند به دشمن خدمت و آنانی که در جهت پیشرفت اهداف نظام جمهوری اسلامی گام برمیدارند به مردم خدمت میکنند.

وی در این راستا گفت: وظیفه ی همه ی مسئولان کشور برای رسیدن به موفقیت و اهداف بزرگ انقلاب اسلامی ایران آنست چهره ی بهتری از دولت به مردم نشان دهند و لازمه آن موفق جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است .

نماینده عالی دولت در شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به اتفاقات سال ۱۳۸۸، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در خطبه هایی در ۲۹ خرداد سال ۱۳۸۸ مسائل مربوط به انتخابات را تفکیک کردند و وظایف همه مشخص شد، اما برخی از کاندیدا ها به وظایف خود عمل نکردند، آنانی که مردم را خس و خاشاک نامیدند منجر به از هم گسیختگی و اتفاقات کشور شدند.

وی افزود: پس از این اتفاق هفت الی هشت ماه کشور در وضعیت بدی قرار گرفت تا اینکه مسائل عاشورای سال ۱۳۸۸ پیش آمد و در این مرحله نیز همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند همه اقشار جامعه، یعنی طرفداران هر چهار نامزد به صحنه آمدند و مسئله را کنترل کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.