چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 20 هزار کیلومتر شبکه گاز در گیلان
    04 دی 1396 - 17:39
    شناسه : 111405
    0

    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای 186 کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز در پاییز امسال خبر داد. به گزارش روابط عمومی گاز گیلان –حسین اکبر با اعلام این خبر افزود: این مقدار شبکه گذاری در 89 روستای استان صورت پذیرفته و در حدود 10 کیلومتر از این میزان مربوط به اجرای حفرات خالی شهرها […]

    پ
    پ

    حسین اکبر - 20 هزار کیلومتر شبکه گاز در گیلان - شبکه گاز

    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای 186 کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز در پاییز امسال خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی گاز گیلان –حسین اکبر با اعلام این خبر افزود: این مقدار شبکه گذاری در 89 روستای استان صورت پذیرفته و در حدود 10 کیلومتر از این میزان مربوط به اجرای حفرات خالی شهرها و روستاها می باشد.
    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: عملیات شبکه گذاری گاز در گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است که این مسئله بعلت نزدیک شدن به پایان عملیات گازرسانی در استان می باشد.
    مهندس اکبر ادامه داد: هم اکنون شبکه گاز به تمام نقاط گیلان کشیده شده است و مجموع طول شبکه گاز در استان به 20 هزار کیلومتر رسیده است.
    وی در پایان با اشاره به افزایش تعداد مشترکین گاز در استان و به تبع آن افزایش میزان مصرف، از مردم فهیم استان درخواست کرد تا با صرفه جویی و استفاده از پوشش مناسب در فصل زمستان امکان بهره مندی پایدار از گاز طبیعی را برای تمامی مشترکین عزیز فراهم سازند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.