چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برنامه «سینما آینده» در لاهیجان کلید خورد
    05 دی 1396 - 12:40
    شناسه : 111434
    0

    برنامه  «سینما آینده» در انجمن سینمای جوان ایران دفتر لاهیجان کلید خورد. به گزارش «بامردم»، ساسان عادلی رئیس انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر لاهیجان با اعلام این مطلب افزود: این برنامه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان بصورت ماهی یک بار برگزار خواهد شد. به گفته عادلی در این برنامه جدیدترین […]

    پ
    پ

    «سینما آینده» در لاهیجان کلید خورد - برنامه «سینما آینده» در لاهیجان کلید خورد - بامردم

    برنامه  «سینما آینده» در انجمن سینمای جوان ایران دفتر لاهیجان کلید خورد.

    به گزارش «بامردم»، ساسان عادلی رئیس انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر لاهیجان با اعلام این مطلب افزود: این برنامه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان بصورت ماهی یک بار برگزار خواهد شد.

    به گفته عادلی در این برنامه جدیدترین و شاخص ترین فیلم های کوتاه ایران و جهان در قالب های داستانی و مستند و تجربی و پویانمایی به نمایش درآمده و مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

    رئیس انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر لاهیجان عنوان کرد: در اولین برنامه «سینما آینده» که قرار است روز چهارشنبه ششم دی ماه راس ساعت چهار و نیم عصر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شود فیلمهای کوتاه ( کچ ) ساخته مهرداد حسنی، ( امضاء ) ساخته محمد ثریا، ( گورمردها ) ساخته علی مردمی، ( زیر پوست برف ) ساخته  لیلا وفادار، ( شکننده ) ساخته الکس موراوسکی به نمایش درآمده و مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

    عادلی با بیان اینکه این برنامه در قالب پنجاه و پنجمین جلسه پاتوق فیلم و فیلمنامه لاهیجان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: قرار است فیلم‌های کوتاه سینما آینده در شهرستان‌های شرق گیلان هم به صورت چرخشی به نمایش درآمده و در معرض دید علاقمندان به سینما قرار گیرد.

    قابل ذکر است که برنامه ( سینما آینده ) توسط انجمن سینمای جوانان ایران به منظور ارتقا جایگاه فیلم کوتاه، آشنایی مخاطبان با فضای فیلم کوتاه به عنوان یک حوزه فیلمسازی حرفه‌ای و ارتباطی صمیمانه میان فیلمسازان و انجمن با همکاری موزه فرش ایران برای نخستین بار روز چهارشنبه ۵ خردادماه سال جاری در محل موزه فرش ایران برگزار شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.