پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41357 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فاز اول اجرایی طرح سفیران انرژی در فومن کلید خورد
    05 دی 1396 - 13:25
    شناسه : 111476
    0

    فاز اول اجرایی طرح سفیران انرژی در فومن بعنوان اولین شهرستان در گيلان با حضور حسین اسماعیل پور فرماندار فومن به عنوان یکی از سفیران انرژی شهرستان برگزار شد. در این مراسم فرماندار فومن با اشاره به این موضوع که خود نیز یک سفیر انرژی می باشد، اجرای این طرح را در شهرستان بسیار ارزشمند […]

    پ
    پ

    فاز اول اجرایی طرح سفیران انرژی در فومن کلید خورد - فاز اول اجرایی طرح سفیران انرژی در فومن کلید خورد - سفیران انرژی

    فاز اول اجرایی طرح سفیران انرژی در فومن بعنوان اولین شهرستان در گيلان با حضور حسین اسماعیل پور فرماندار فومن به عنوان یکی از سفیران انرژی شهرستان برگزار شد.

    در این مراسم فرماندار فومن با اشاره به این موضوع که خود نیز یک سفیر انرژی می باشد، اجرای این طرح را در شهرستان بسیار ارزشمند عنوان کرد.
    دکتر حسین اسمعیل پور گفت: در آینده ای نزدیک با دعوت همه مسئولین و مدیران شهرستان، دوره آموزشی سفیران انرژی را در محل فرمانداری برگزار خواهیم کرد و از مدعوین نیز می خواهم تا در اقصی نقاط شهرستان، این طرح بزرگ را در جهت اشاعه فرهنگ مصرف برگزار کنند.
    در ابتداي اين مراسم رمضان یوسف مدد رئیس اداره گاز فومن نیز ضمن خیر مقدم به مدعوین و ميهمانان به بيان اهداف اجرای این طرح پرداخت و اظهار داشت: در سالیان اخیر با حمایت مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز و فرماندار محترم فومن اقدامات خوبی بلحاظ کیفی و کمی در شهرستان انجام شده که آموزش فرهنگیان، دهیاران، شوراهای اسلامی و مدیران شهرستان بعنوان سفیران انرژی از جمله این اقدامات می باشد.
    وی افزود: خوشبختانه امروز شاهد اجرای این طرح در فومن به عنوان اولین شهرستان در گيلان هستیم و با فرهنگ سازی مصرف توسط سفیران انرژی، در آینده ای نزدیک شاهد نهادینه شدن فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در سراسر شهرستان به ویژه در میان دانش آموزان خواهیم بود.
    مهندس شکورنیا، رئیس HSE و پدافند غیرعامل شرکت گاز گیلان نیز ضمن تشکر از فرماندار فومن به جهت حمایت و همراهی در اجرای این طرح ، به تببین اهداف و استراتژی شرکت گاز در زمینه ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی پرداخت.
    در ادامه مهندس مداح حسینی رئیس ایمنی و آتش نشانی با بیان اهداف شرکت گاز به آموزش نکات مهم در زمینه مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی برای حاضرین پرداخت.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.