×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اپراتورهای برتر ارائه دهنده اینترنت پرسرعت - عدم جمع‌آوری به موقع سرویس اینترنت پرسرعت برای پشیمان کردن کاربران! - آذری جهرمی

برخی از شرکت ها و نمایندگی‌های شهرستانی ارائه دهنده اینترنت پرسرعت، به حق و حقوق مشتریان خود توجهی نمی‌کنند.

بنا به گزارشات مردمی رسیده به تحریریه «بامردم»، متاسفانه برخی شرکت‌های اینترنتی که کاربران به دلیل کیفیت پایین، تنوع کم سرویس ها و یا مواردی دیگر قصد جمع‌آوری آن و استفاده از سرویس شرکت دیگری را دارند، به درخواست جمع‌آوری سرویس مشتریان خود توجه کافی را نداشته و با ارسال دیرهنگام و گاها با تاخیر چندین روزه آن به مرکز مخابراتی در صدد پشیمان کردن کاربر از جمع آوری سرویس هستند که این اقدام با دستورات و تاکیدات اخیر وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر جمع آوری سریع و یک روزه سرویس ها برای تکریم و دادن حق انتخاب به کاربران اینترنتی در تضاد است.

جمع آوری سریع اینترنت - عدم جمع‌آوری به موقع سرویس اینترنت پرسرعت برای پشیمان کردن کاربران! - آذری جهرمی

بر اساس تاکیدات محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران «به منظور رقابت بیشتر بین شرکتها؛ مخابرات ایران موظف شده است درخواست جابجایی مشترکین را ظرف یک روز انجام دهد تا مشترکین بتوانند سرویس دهنده خود را با کمترین دردسر جابجا کنند»

*عدم توجه به حق و حقوق کاربران توسط مراکز مخابراتی

اما جالب اینجاست مشکل فقط به شرکت های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت برنمی گردد، قطعا یکی از دلایل این نوع اقدامات توسط این شرکت ها، عدم نظارت کافی بر روی ISP ها و عدم توجه به حق و حقوق کاربران توسط خود مراکز مخابراتی است که گاها خود این مراکز نیز به هر دلیلی بر زمان جمع آوری سرویس ها می افزایند به طوری که دیده شده حتی پس از دریافت درخواست کتبی جمع آوری سرویس از شرکت مورد نظر، باز هم با تاخیر چند روزه نسبت به جمع آوری سرویس اقدام شده است!

شایان ذکر است بنا به گزارشات رسیده به تحریریه «بامردم» از یک کاربر اینترنت در شهرستان لاهیجان، فاصله ثبت درخواست و جمع آوری سرویس وی به دو هفته (نیمی از یک ماه بدون اینترنت!!!) رسیده است که در نهایت منجر به شکایت این کاربر شده است.

امروزه با گسترش فناوری و آنلاین شدن بسیاری از امور به خصوص توسعه تجارت الکترونیک، دسترسی به اینترنت با کیفیت از حداقل حقوق کاربران است که متاسفانه با این چنین اقداماتی، دسترسی به اینترنت برای کاربران روزها و هفته ها قطع شده و حتی ممکن است زیان های مالی و…  را برای آن ها به همراه داشته باشد.

کاربران اینترنت باید توجه داشته باشند درصورت مواجهه با هر نوع مشکلی و تضییع حقوق خود به راحتی می توانند به صورت آنلاین از سایت زیر اقدام به ثبت شکایت و مواردی دیگر در رابطه با تمامی مشکلات پیرامون اینترنت و یا خطوط ثابت تلفن و… نمایند.

https://195.ict.gov.ir

  1. علیرضا

    خدا نگذره ازشون سامانه ۱۹۵ هم فقط نمایشیه و هیچ ترتیب اثری نمیده الان ۴۵ روزه سرویس منو جمع آوری نمیکنن ۱۹۵ هم شکایت کردم میگه این مشکل خیلی از کاربران هست و صبور باشید

  2. مهدی ابراهیمی

    الان ۲ ماهه جمع اوری نمیکنن ۱۹۵ هیچ کاری نمیکنه این چه جور شکایتیه همش نمایشیع

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.