×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دانشگاه آزاد لاهیجان - رئیس دانشگاه آزاد لاهیجان عزل شد! - بیدریغ

سیروس بی دریغ رئیس جدید دانشگاه آزاد لاهیجان جانشین سهراب کردرستمی شد که بیش از سه و سال و نیم این مسئولیت را برعهده داشت. (اینجا را بخوانید)

رئیس جدید با درجه استادیاری گروه کشاورزی در حال حاضر رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیاهکل است.

بی دریغ همچنین عضو اصلی جمعیت اسلامی سیاسی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاخه لاهیجان (زیرنظر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها)  نیز محسوب می شود.

گفتنی است آبان ماه گذشته  به دنبال یادداشتی از مهدی روحی تحت عنوان «نگاهی به انتصابات دانشگاه آزاداسلامی دردوران پسا هاشمی و…» که در آن با نگاهی انتقادی به انتصابات جدید این دانشگاه بعد از درگذشت آیت الله هاشمی و روی کار امدن دکتر ولایتی و فرهاد رهبر از تغییر احتمالی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان نیز ابراز نگرانی شده بود مدیریت این دانشگاه طی بیانیه ای « تابعیت مطلق خودرا از هرگونه تصمیم سازی کلان مسئولان عالی این دانشگاه» اعلام داشت و اظهارات نویسنده را نظرات شخصی خواند.در این بیانیه همچنین «برحمایت همه جانبه واحد لاهیجان از سیاست های جاری دانشگاه آزاداسلامی و انتصابات به عمل آمده در کشور و استان» تاکید شده بود.

بیانیه تبعیت کاملی که در نهایت نتیجه ای در پی نداشت و خط جدید دانشگاه آزاد را مقاعد برای ادامه کار مدیریتی روسای آن نکرد. البته مشخص بود که دیر یا زود صندلی مدیریتی دانشگاه ازاد لاهیجان به فرد دیگری سپرده می شد ولی کاش برای حفظ آن مجبور نمی شدیم از کسی که از ما حمایت کرده نیز انتقاد کنیم و بر تابعیت مطلق  از کسانی پای فشاری کنیم که ظاهرا در خط سیاسی جداگانه ما قرار دارند.

منبع: گیل خبر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.