جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با عوامل آتش سوزی عمدی مسجد شلمان شهرستان لنگرود برخورد قاطع می‌شود
    16 دی 1396 - 12:05
    شناسه : 112523
    0

    خبرگزاری اقتصادی ایران نوشت: فرماندار لنگرود گفت: عوامل آتش سوزی عمدی مسجد شلمان شناسایی و با آنان قاطعانه برخورد می‌شود. سیدرضا جوادپور با اشاره به آتش‌سوزی مسجد و بقعه آقاسیدعلی کیا شهر شلمان از توابع لنگرود اظهار کرد: ساعت ۳۰ بامداد روز گذشته مسجد و بقعه آقا سیدعلی کیا دچار حریق شد. وی با اشاره […]

    پ
    پ
    فرماندار لنگرود 2 - با عوامل آتش سوزی عمدی مسجد شلمان شهرستان لنگرود برخورد قاطع می‌شود - آتش
    خبرگزاری اقتصادی ایران نوشت: فرماندار لنگرود گفت: عوامل آتش سوزی عمدی مسجد شلمان شناسایی و با آنان قاطعانه برخورد می‌شود.

    سیدرضا جوادپور با اشاره به آتش‌سوزی مسجد و بقعه آقاسیدعلی کیا شهر شلمان از توابع لنگرود اظهار کرد: ساعت ۳۰ بامداد روز گذشته مسجد و بقعه آقا سیدعلی کیا دچار حریق شد.

    وی با اشاره به خسارت ۱۰۰ درصدی به مسجد و ۴۰ درصدی به بقعه مذکور بر اثر حریق، افزود: آتش نشانی شلمان و شهرهای همجوار با تلاش ۲ساعته حریق را مهار کردند.

    فرماندار لنگرود با بیان اینکه نتایج کارشناسی اولیه از دلایل حریق اعلام شد، گفت: این آتش سوزی عمدی و توسط افراد خاص بوده که عوامل آن به زودی شناسایی و برخورد قانونی با آنها در کمترین زمان صورت می گیرد.

    جوادپور با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال سواستفاده از مطالبات معیشتی مردم و تبدیل آن به آشوب و اغتشاش است، تصریح کرد: آمریکا، اسرائیل، آل سعود، منافقان به دنبال ایجاد ناآرامی در کشورند و همه باید هوشیار باشیم.

    وی با اشاره به عشق و اعتقاد مردم شلمان و لنگرود به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه اظهار کرد: مردم در برابر دسیسه های دشمن، آگاه، بصیر و آماده هستند و عوامل آتش سوزی شلمان شناسایی و به صورت قاطعانه با آنان برخورد می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.