شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • صدور بیش از 10 هزار کارت اشتراک در بخش تفکیک زباله از مبدأ برای شهروندان آستانه‌اشرفیه
    16 دی 1396 - 21:28
    شناسه : 112552
    0

    شهردار آستانه‌اشرفیه گفت: بیش از 10 هزار کارت اشتراک برای شهروندان در بخش تفکیک زباله از مبدأ صادرشده است. به گزارش «بامردم»، دکتر عبدالرضا سلیمانی عصر امروز در مراسم تقدیر از اعضای شرکت پردازشگر بوجاق، محیط‌زیست را به‌عنوان یک سرمایه و امانت نام برد و اظهار کرد: باید این سرمایه و امانت را به درستی به […]

    پ
    پ

    عبدالرضا سلیمانی 1 - صدور بیش از 10 هزار کارت اشتراک در بخش تفکیک زباله از مبدأ برای شهروندان آستانه‌اشرفیه - آستانه‌اشرفیه

    شهردار آستانه‌اشرفیه گفت: بیش از 10 هزار کارت اشتراک برای شهروندان در بخش تفکیک زباله از مبدأ صادرشده است.

    به گزارش «بامردم»، دکتر عبدالرضا سلیمانی عصر امروز در مراسم تقدیر از اعضای شرکت پردازشگر بوجاق، محیط‌زیست را به‌عنوان یک سرمایه و امانت نام برد و اظهار کرد: باید این سرمایه و امانت را به درستی به نسل بعدی واگذار کنیم.
    سلیمانی هدف از این نشست را تقدیر از عزیزانی که در راه حفظ محیط‌زیست تلاش می‌کنند، عنوان کرد و گفت: تا زمانی که مسئولیتی بر عهده ما است موظف به حفظ محیط‌زیست هستیم.

    شهردار آستانه‌اشرفیه در خصوص برنامه‌های فرهنگی شهرداری جهت پاک‌سازی محیط شهری و اماکن عمومی، تصریح کرد: در روز تاسوعا و عاشورای حسینی علاوه بر زباله‌های روزمره، بالغ‌بر 10 تن زباله در سطح شهر جمع‌آوری شد که توانستیم با توجه به تلاش این عزیزان در ایام محرم که دست ما را در پاک‌سازی محیط و اماکن شهری گرفتند فرهنگ نگهداری از محیط‌زیست را به‌نوعی به شهروندان انتقال دهیم.
    سلیمانی افزود: با توجه به ادامه کار فرهنگ‌سازی در بین مردم برای حفظ محیط اطراف خود، در روز اربعین امسال شاهد این بودیم که با توجه به فرهنگ‌سازی که انجام‌گرفت، میزان زباله‌های جمع‌آوری‌شده کاهش چشمگیری داشت.
    وی خاطرنشان کرد: شورای شهر و شهرداری درصدد ادامه فرهنگ‌سازی پسماند زباله‌ها در بین شهروندان است تا به یک صورت نهادینه‌شده در بین مردم این فرهنگ جا بیفتد.
    شهردار آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه پس از طرح موضوع پاک‌سازی محیط به شعاع 150 متر اطراف حرم در شورای فرهنگ عمومی با حمایت امام‌جمعه محترم کار را آغاز کردیم، اظهار کرد: با کمک شرکت پردازگر بوجاق و با مراجعه به مغازه‌ها و منازل مردم آموزش تفکیک زباله از مبدأ را آغاز و هدف خود را از اجرای طرح برای شهروندان تبیین کردیم.
    سلیمانی ادامه داد: با استفاده از قرار دادن سطل زباله‌های 3 منظوره در دو نقطه از اطراف حرم، خواستار همکاری مردم با شرکت پردازگر بوجاق شدیم.
    وی در بخش پایانی سخن خود با توجه به علاقه‌مندی این شرکت و گسترش حوزه کاری از اطراف حرم تا خیابان فردوسی گفت: این شرکت توانست طی 5 ماه گذشته از زمان عقد قرارداد تاکنون بیش از 10 هزار کارت اشتراک برای شهروندان در بخش تفکیک زباله از مبدأ صادر کند و امیدواریم با حمایت‌های شورا و تلاش‌های این شرکت شاهد روزی باشیم که حتی یک زباله در خیابان‌ها دیده نشود.
    در پایان با حضور رئیس و دو نفر از اعضای شورای شهر از تلاشگران شرکت پردازگر بوجاق با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

    عبدالرضا سلیمانی 2 - صدور بیش از 10 هزار کارت اشتراک در بخش تفکیک زباله از مبدأ برای شهروندان آستانه‌اشرفیه - آستانه‌اشرفیه عبدالرضا سلیمانی 3 - صدور بیش از 10 هزار کارت اشتراک در بخش تفکیک زباله از مبدأ برای شهروندان آستانه‌اشرفیه - آستانه‌اشرفیه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.