چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهدا امنیت کشور را پایدار کردند | روحیه جهادی حلال مشکلات کشور است
    19 دی 1396 - 23:10
    شناسه : 112957
    0

    فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان کار جهادی و تکلیف مداری را رمز برون رفت از مشکلات دانست و افزود: برخوداری از روحیه جهادی موجب موفقیت در کارها و خروج از بحران‌ها و مشکلات است. سردار محمدعلی حق‌بین در آیین رونمایی از مستند خاکیان خط‌شکن2 در عملیات کربلای5 در سالن شهید یوسفی سپاه قدس گیلان […]

    پ
    پ

    محمدعلی حق‌بین - شهدا امنیت کشور را پایدار کردند | روحیه جهادی حلال مشکلات کشور است - ایسنا

    فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان کار جهادی و تکلیف مداری را رمز برون رفت از مشکلات دانست و افزود: برخوداری از روحیه جهادی موجب موفقیت در کارها و خروج از بحران‌ها و مشکلات است.

    سردار محمدعلی حق‌بین در آیین رونمایی از مستند خاکیان خط‌شکن2 در عملیات کربلای5 در سالن شهید یوسفی سپاه قدس گیلان اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای مقدس است که باید مطالب آن گردآوری و به نسل جوان منتقل شود.

    وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در تمام دوران‌ها دارای برجستگی‌های بوده است، تصریح کرد: ایران اسلامی به برکت انقلاب در طی مسیر خود دارای پیشرفت‌های زیادی بوده است.

    فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان، با اشاره به عملیات کربلای 5، گفت: این عملیات از بزرگترین عملیا‌ت‌های دوران دفاع مقدس بود که در بامداد 19 دی ماه 1365 با رمز مقدس یا زهرا(س) در منطقه شلمچه و شرق بصره آغاز شد و رزمندگان گیلانی نقش به‌سزایی در آن داشتند.

    سردار حق‌بین با تاکید بر تبیین جایگاه رزمندگان استان گیلان در دوران دفاع مقدس برای عموم یادآور شد: عملیات کربلای 5 یکی از عملیات‌هایی بود که گیلان بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرد.

    وی کار جهادی و تکلیف مداری را رمز برون رفت از مشکلات دانست و افزود: برخوداری از روحیه جهادی موجب موفقیت در کارها و خروج از بحران‌ها و مشکلات است.

    فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان، در پایان با بیان اینکه شهدای ما در دوران دفاع مقدس افتخارات زیادی آوردند، خاطرنشان کرد: شهدا امنیت کشور را پایدار و بنای انقلاب اسلامی را روی پایه‌های درست آن طراحی کردند.

    بیش از 380 نفر از نیروهای سپاه، بسیج، ارتش و سایر نهادها از استان گیلان از جمله سرداران و فرماندهانی چون شهید سید مهدی نقیبی راد، شهید غلامرضا بامروت، شهید حجت نظری و شهید اردشیر رحمانی در عملیات کربلای 5 به فیض شهادت رسیدند .

    لشکر قدس گیلان به پاس استقامت و رشادت‌‌های رزمندگانش در این حماسه بزرگ و تاریخ ‌ساز مدال فتح گرفت.

    ایسنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.