×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مازیار صیادی - اقتصاد شهرستان رشت در آستانه‌ی رویدادی بزرگ - اقتصاد

محور فعالیت‌های شرکت توسعه و عمران شهرستان رشت را در حوزه‌های متنوعی اعم از تولیدات کشاورزی و صنعتی، خدماتی، توریسم، عمران و شهرسازی، احیاء بافت‌های فرسوده و دهها فرایند مدرن اقتصادی ذکر کرد و خواستار مشارکت جدی آحاد مردم خصوصاً دانشگاهیان، مهندسان، پزشکان، فرهنگیان، احزاب و گروههای سیاسی و اجتماعی، فعالان اقتصادی و بازاریان در قالب این شرکت تعاونی شد.

مدیر اجرایی شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان رشت از ثبت این شرکت در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: «بزودی بزرگترین رویداد اقتصادی شهرستان رشت در قالب شرکت تعاونی توسعه و عمران به بار خواهد نشست و شهروندان، شاهد یکی از کارآمدترین ساختارهای اقتصادی در منطقه خواهند بود».

مهندس صیادی، فعالیت این شرکت تعاونی را بر مبنای قانونی مستقل به نام قانون توسعه و عمران دانست که ظرفیت قابل توجهی برای فعالیت فراهم می‌آورد؛ به گونه‌ای که اتکاء مالی این شرکت صرفاً به سرمایه‌گذاری اعضا محدود نخواهد ماند؛ بلکه امتیازات ویژه‌ای از سوی دولت در نظر گرفته شده است تا مشارکت آحاد شهروندان در اجرای پروژه‌های اقتصادی جلب شود. از جمله اینکه این شرکت از امتیاز ترک تشریفات در فرایند مناقصات برخوردار خواهد بود و دقیقاً به صراحت قانون، به عنوان هلدینگ عمل می‌نماید و نظر به اهمیت و جایگاه این شرکت لازم است استعلام از مراجع چهارگانه برای تعیین صلاحیت اعضاء هیئت مدیره صورت پذیرد.

مدیر اجرایی شرکت توسعه و عمران شهرستان رشت، محور فعالیت‌های این شرکت را در حوزه‌های متنوعی اعم از تولیدات کشاورزی و صنعتی، خدماتی، توریسم، عمران و شهرسازی، احیاء بافت‌های فرسوده و دهها فرایند مدرن اقتصادی ذکر کرد و خواستار مشارکت جدی آحاد مردم خصوصاً دانشگاهیان، مهندسان، پزشکان، فرهنگیان، احزاب و گروههای سیاسی و اجتماعی، فعالان اقتصادی و بازاریان در قالب این شرکت تعاونی شد.

مهندس صیادی، میزان سهم هر فرد برای عضویت در این شرکت را حداقل ده سهم به مبلغ ۱۵۰۰۰۰ ریال (جمعاً به میزان ۱۵۰۰۰۰۰ ریال) اعلام کرد و افزود یک سوم از این میزان، یعنی ۵۰ هزار تومان بصورت نقدی و مابقی در تعهد فرد باقی می‌ماند که قابل پرداخت در شعب بانک توسعه و تعاون و بانک صادرات خواهد بود. وی از علاقمندان خواست جهت دریافت فرم‌های مربوطه و کسب اطلاعات بیشتر به اداره تعاون وکار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت، واقع در چهار راه گلسار مراجعه نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.