شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ۳ خبر خوش برای رشت داریم | محیط کسب و کار گیلان رتبه اول کشور را کسب کرد
    22 دی 1396 - 0:14
    شناسه : 113223
    0

    نماینده رشت در مجلس، با بیان اینکه محیط کسب و کار استان در تابستان ۹۶ رتبه اول کشور را کسب کرده است، گفت: مبنای سرمایه گذاران شاخص اتاق بازرگانی است. به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، غلامعلی جعفرزاده در شورای برنامه ریزی توسعه استان که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد، با بیان اینکه محیط کسب و […]

    پ
    پ

    photo 2018 01 11 19 21 26 746x498 - ۳ خبر خوش برای رشت داریم | محیط کسب و کار گیلان رتبه اول کشور را کسب کرد - ایسنا

    نماینده رشت در مجلس، با بیان اینکه محیط کسب و کار استان در تابستان ۹۶ رتبه اول کشور را کسب کرده است، گفت: مبنای سرمایه گذاران شاخص اتاق بازرگانی است.

    به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، غلامعلی جعفرزاده در شورای برنامه ریزی توسعه استان که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد، با بیان اینکه محیط کسب و کار استان در تابستان ۹۶ رتبه اول کشور را کسب کرده است، گفت: این ارزیابی توسط اتاق بازرگانی و از بیش از ۱۰۰ واحد اقتصادی انجام می‌ شود.

    وی مبنای سرمایه گذاران برای انتخاب محل سرمایه گذاری را همین شاخص اتاق بازرگانی دانست و افزود: نرخ کسب و کار گیلان در تابستان ۹۶ نسبت به بهار ۹۶ پایین ‌تر بود که نشان می‌ دهد سایر استان ‌ها وضعیت مناسبی نداشتند.

    نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه احتمال افزایش وام ۱۵ میلیون تومانی ازدواج به ۲۰ میلیون تومان وجود دارد، تصریح کرد: در کمیسیون تلفیق با افزایش ۵۰ درصدی قیمت سوخت موافقت نشده است، اما منبع آن آسیب نخواهد دید.

    جعفرزاده ادامه داد: در طرح هدفمند کردن یارانه ‌ها، ۴۱ میلیون یارانه بگیر دیده شده است و هیچ نیازمندی حذف نمی‌ شود. همچنین طرح رایگان شدن هزینه های آب و برق مدارس در حال بررسی است.

    عضو کمیسیون تلفیق مجلس، خواستار استانی شدن اعتبارات و رسوب بودجه در استان ‌ها شد و اظهار کرد: در بودجه ۹۷، سه خبر خوش برای شهر رشت داریم. خبر اول اینکه قطار شهری برای رشت که در سنوات گذشته در قانون بودجه وجود داشت، اما اقدامی صورت نگرفته، پیگیری می‌ شود.

    وی از ساماندهی رودخانه های رشت و احداث رینگ شهری به عنوان دو خبر خوش دیگر یاد کرد.

    نماینده رشت در مجلس، با تاکید بر اینکه دستگاه ‌ها هرچه سریع ‌تر نسبت به ارائه تفاهم نامه ‌ها و موافقت نامه ‌ها اقدام کنند، گفت: در قانون بودجه ۲۱ فرصت قانونی برای دستگاه ‌ها فراهم شده است و لذا از این فرصت ‌ها باید استفاده کنیم.

    جعفرزاده، خشکسالی پاییز امسال را در ۴۸ سال گذشته بی‌سابقه دانست و متذکر شد: بی‌تردید مشکل آب با تدبیر حل می‌ شود.

    وی با اشاره به وجود ۷۱ هزار پروژه نیمه کاره در سطح کشور، تصریح کرد: اگر بنا باشد با بودجه اندکی که در اختیار دولت است به این پروژه ‌ها رسیدگی کنیم، در بهترین شرایط و با استفاده از اوراق، نیازمند ۵۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم که غیر ممکن است لذا قبل از اینکه پروژه ‌ها تبدیل به آثار باستانی شود باید آن‌ها را به بخش خصوصی واگذار کنیم تا نفع آن به مردم برسد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.