پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41356 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عمویی که ۳ برادرزاده‌ و زن برادرش را در قبرستان به گلوله بست
    22 دی 1396 - 16:49
    شناسه : 113343
    0

    معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس، عوامل تیراندازی صبح امروز(جمعه) در باغ فردوس را شناسایی کرده و به دنبال دستگیری آنان است. به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدرضا آمویی در این رابطه گفت: صبح امروز (۲۲ آبان) سرنشینان یک‌ خودرو به دنبال اختلافات خانوادگی و طایفه‌ای قبلی به چهار زن که در آرامستان باغ فردوس […]

    پ
    پ

    تیراندازی اسلحه تفنگ شلیک - عمویی که ۳ برادرزاده‌ و زن برادرش را در قبرستان به گلوله بست - باغ فردوس

    معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس، عوامل تیراندازی صبح امروز(جمعه) در باغ فردوس را شناسایی کرده و به دنبال دستگیری آنان است.

    به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدرضا آمویی در این رابطه گفت: صبح امروز (۲۲ آبان) سرنشینان یک‌ خودرو به دنبال اختلافات خانوادگی و طایفه‌ای قبلی به چهار زن که در آرامستان باغ فردوس کرمانشاه حضور داشتند تیراندازی کرده و منجر به مرگ آنان شدند.

    وی افزود: ضارب که از بستگان مقتولان است شناسایی شده و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری وی ادامه دارد.

    معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: تیمی ویژه از ماموران انتظامی استان کرمانشاه پیگیر این موضوع هستند و به زودی فرد ضارب را دستگیر خواهند کرد.

    آمویی با بیان اینکه پلیس قاطعانه با کسانی که امنیت عمومی را خدشه‌دار کنند برخورد می‌کند، از مردم خواست اختلافات خانوادگی خود را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

    شناسایی قاتل ۴ زن در جنایت باغ فردوس کرمانشاه
    در همین ارتباط قاتل چهار زن کرمانشاهی که صبح امروز (۲۲ دیماه) در محل باغ فردوس کرمانشاه به ضرب گلوله کشته شدند، عموی زنان است.

    به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدرضا آمویی معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه توضیح داد: بر اساس اطلاعات اولیه به دست آمده فردی تیر ماه امسال به دلیل اختلافات خانوادگی پدر زن خود را به قتل می رساند که اولیای دم پس از گذشت چند ماه رضایت می‌دهند.

    آمویی افزود: برادر مقتول که از این اقدام برادرزاده‌ها و همسر برادرش خشمگین بود، صبح امروز (جمعه ۲۲ دیماه) در باغ فردوس کرمانشاه آنها را با سلاح گرم به قتل می رساند و با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید از صحنه متواری می شود.

    وی عنوان کرد: گروه ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی استان کرمانشاه پیگیر این موضوع هستند و با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به زودی مقتول را دستگیر خواهند کرد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.