پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فراخوان برپایی دومین نمایشگاه نقاشی گروهی بانوان هنرمند در لاهیجان
    23 دی 1396 - 13:05
    شناسه : 113471
    0

    به مناسبت فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و هفته زن فراخوان برپایی دومین نمایشگاه نقاشی گروهی بانوان هنرمند تجسمی در لاهیجان منتشر شد. نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان با اعلام انتشار فراخوان برپایی دومین نمایشگاه نقاشی گروهی بانوان هنرمند با عنوان « رویش» در لاهیجان، افزود: این برنامه با […]

    پ
    پ

    کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان لاهیجان 5 - فراخوان برپایی دومین نمایشگاه نقاشی گروهی بانوان هنرمند در لاهیجان - بامردم

    به مناسبت فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و هفته زن فراخوان برپایی دومین نمایشگاه نقاشی گروهی بانوان هنرمند تجسمی در لاهیجان منتشر شد.

    نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان با اعلام انتشار فراخوان برپایی دومین نمایشگاه نقاشی گروهی بانوان هنرمند با عنوان « رویش» در لاهیجان، افزود: این برنامه با همکاری کمیسیون امور بانوان فرمانداری و با هدف تبلور و تجلی ایده های نو و خلاقانه بانوان، نشان دادن جایگاه بانوان در عرصه هنری و توسعه و حضور بانوان در گستره های اجتماعی برگزار می شود.

    وی در خصوص شرایط و مقررات این فراخوان گفت: شرکت برای تمام بانوان هنرمند در هر منطقه از استان گیلان آزاد است و تمامی آثار هنگام تحویل باید در قطع ۵٠ در ٧٠ و در قاب باشد.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ادامه داد: آثار رسیده توسط هیات انتخاب بررسی و آثار برگزیده به نمایشگاه راه پیدا می کنند و به تمامی آثار راه یافته به نمایشگاه گواهی شرکت و هدیه تعلق خواهد گرفت.

    نادری تاکید بر رعایت شئونات اسلامی در آثار ارسالی، اظهار داشت: آثار به هیچ عنوان نباید کپی باشد و برای خلق آثار استفاده از تمام تکنیک ها به جز سیاه قلم بلامانع است.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در خصوص زمان برگزاری نمایشگاه یادآور شد: نمایشگاه از تاریخ ١٩ الی ٢۴ اسفند در نگارخانه استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برپا خواهد شد، بنابراین علاقمندان می توانند آثار خود را تا ١٠ اسفند به این اداره تحویل دهند.

    برپایی دومین نمایشگاه نقاشی گروهی بانوان هنرمند در لاهیجان - فراخوان برپایی دومین نمایشگاه نقاشی گروهی بانوان هنرمند در لاهیجان - بامردم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.