پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رفع محدودیت تلگرام مقطعی نیست
    24 دی 1396 - 7:27
    شناسه : 113575
    0

    ایسنا: قطع دسترسی موقت تلگرام و برخی محدودیت‌هایی که به درخواست برخی نهادها در طی دو هفته گذشته اعمال شده بود، به دستور رئیس‌جمهور به‌طور کامل برداشته شد. حوالی ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب (۲۳ دی) برخی کاربران اعلام کرده‌اند که دسترسی آن‌ها به «پیام‌رسان تلگرام» از طریق اینترنت خانگی و بدون استفاده از فیلترشکن، ممکن […]

    پ
    پ

    تلگرام - رفع محدودیت تلگرام مقطعی نیست - تلگرام

    ایسنا: قطع دسترسی موقت تلگرام و برخی محدودیت‌هایی که به درخواست برخی نهادها در طی دو هفته گذشته اعمال شده بود، به دستور رئیس‌جمهور به‌طور کامل برداشته شد.

    حوالی ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب (۲۳ دی) برخی کاربران اعلام کرده‌اند که دسترسی آن‌ها به «پیام‌رسان تلگرام» از طریق اینترنت خانگی و بدون استفاده از فیلترشکن، ممکن شده است.

    برخی کاربران نیز خبر دادند که دسترسی آن‌ها به «تلگرام» از طریق اینترنت سیمکارت نیز بدون استفاده از فیلترشکن امکان‌پذیر شده و دقایقی بعد از اعلام اولیه نیز مشترکان سیمکارت‌های مختلف نیز از برقراری این دسترسی خبر دادند.

    همچنین نسخه دسکتاپِ این پیام‌رسان نیز در دسترس قرار گرفته است.

    مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در پاسخ به پیگیری‌ها، از طریق تلگرام به خبرنگاران اعلام کرد: خبر رفع فیلتر تلگرام صحیح است.

    از سوی دیگر فارس نیز گزارش داد: مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در پاسخ به پیگیری خبرنگار فارس از اعلام خبر رسمی رفع فیلتر تلگرام با توجه به اینکه چند روز قبل نیز پیام‌رسان‌ فیلتر شده برای دقایقی در دسترس قرار گرفت و مجدداً از دسترس خارج شد آیا این بار رفع فیلتر قطعی و صحیح است، گفت: خبر رفع فیلتر تلگرام صحیح است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.