×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

از پند و اندرز آقای نماینده برای اصحاب رسانه تا اغتشاشگر نامیدن منتقدین - از پند و اندرز آقای نماینده برای اصحاب رسانه تا اغتشاشگر نامیدن منتقدین! - اصحبا رسانه

این سایت با فضا سازی احساسی در متن خود و با اشاره به ارزش ها و همچنین بیانات مقام معظم رهبری که همواره ایشان با رهنمود های خود بر اصل وحدت و همدلی تاکید دارند، باری دیگر بر خلاف بیانات رهبر معظم انقلاب با تخریب و تشویش خواندن نقدهای به حق اخیر و همچنین استفاده از واژگانی همچون اغتشاشگر برای منتقدین، اصل وحدت و همدلی را نشانه گرفته و بر طبل اختلافات می کوبد.

اختصاصی «بامردم» | اخیرا یک نماینده شرق گیلانی با اشاره نادرست و موهن درباره اصحاب رسانه با این عبارت «کسانی که در منازل گوشه و کنار نشستند در فضای مجازی قلم می زنند و دنبال این هستند که ببینند از دهان کسی چه در می آید و پیرامون آن قلم فرسایی کنند»(!!) نشان داد که اصولاً تاب و تحمل انتقاد را ندارد و خود را ملتزم به پاسخگویی به مردم نمی داند!

سعی در فرار به جلو، فرافکنی، نیش و کنایه یا اتهام و تهدید و پند و اندرزگویی در رابطه با بسیاری از مسائل تنها بخشی از ویژگی های کسانی است که به جای پرداختن به اصل موضوع و پاسخگویی به نقد ها، به حاشیه پرداخته و همواره به منتقدین خود بی احترامی می کنند.

اینبار اما در ادامه همان روند همیشگی فرافکنی و فرار به جلو، پس از انتشار خبر انتصاب یکی از مسئولین اصلی ستاد انتخاباتی رئیسی بر مسند مدیریت برای اولین بار در «بامردم» (اینجا بخوانید) که واکنش حامیان دولت، فعالین رسانه ای و سیاسی، مردم و سرانجام فرماندار شهرستان مبنی بر عدم هماهنگی و تعامل در این انتصاب و درخواست لغو آن از علوم پزشکی گیلان (اینجا بخوانید) را به دنبال داشت، یک سایت نزدیک به نماینده شرق گیلانی با آسمان ریسمان بافتن، ارتباط دهی های بیجا، آدرس دهی غلط و تشویش افکار و دور کردن اذهان از اصل ماجرا سعی در فرار به جلو و مظلوم نمایی دارد.

این سایت با فضا سازی احساسی در متن خود و با اشاره به ارزش ها و همچنین بیانات مقام معظم رهبری که همواره ایشان با رهنمود های خود بر اصل وحدت و همدلی تاکید دارند، باری دیگر بر خلاف بیانات رهبر معظم انقلاب با تخریب و تشویش خواندن نقدهای اخیر و همچنین استفاده از واژگانی همچون اغتشاشگر برای منتقدین، اصل وحدت و همدلی را نشانه گرفته و بر طبل اختلافات می کوبد.

قطعا مردم خود بر همه امور نظارت کافی را داشته و این گونه فرافکنی ها، توهین ها و فرار از پاسخگویی ها را در نظر دارند، ما نیز این نوع لودگی رسانه ای کم سابقه را به پای بی تجربگی افراد و عدم سواد رسانه ای کافی می گذاریم… فقط لطفا به شعور منتقدان و مردم اهانت نکنید! همین…

به قول یک دوست در گذر زمان بسیاری از حقایق روشن خواهد شد و تاریخ و وجدان عمومی عملکرد ما را داوری خواهند کرد!

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.