جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لنگرود میزبان مسابقات والیبال ساحلی کشور شد
    12 مرداد 1395 - 11:36
    شناسه : 11365
    0

    رقابتهای والیبال ساحلی قهرمانی کشور ، در سواحل شهرستان لنگرود استان گیلان برگزار می شود . به گزارش “بامردم”، مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان روز سه شنبه گفت : طبق هماهنگی های انجام شده ، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور در سواحل زیبای چاف و چمخاله شهرستان لنگرود گیلان برگزار خواهد […]

    پ
    پ

    82172241-70907648

    رقابتهای والیبال ساحلی قهرمانی کشور ، در سواحل شهرستان لنگرود استان گیلان برگزار می شود .

    به گزارش “بامردم”، مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان روز سه شنبه گفت : طبق هماهنگی های انجام شده ، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور در سواحل زیبای چاف و چمخاله شهرستان لنگرود گیلان برگزار خواهد شد .
    سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس ، این رقابتها از روز 14 شهریورماه سال جاری در ساحل چاف و چمخاله شهرستان لنگرود آغاز خواهد شد .
    وی اظهار کرد : در این دوره از رقابتها ، زبده ترین تیمهای والیبال ساحلی از سراسر کشور در ساحل چاف و چمخاله شهرستان لنگرود گیلان حضور خواهند یافت و به مدت چهار روز با هم به رقابت می پردازند .
    وی ادامه داد : همچنین طی بازدیدی که مسئولان فدراسیون والیبال ایران از این منطقه در استان گیلان داشتند ، قرار شد که اردوی تیم ملی والیبال ساحلی ایران نیز در ساحل چاف و چمخاله شهرستان لنگرود برپا شود .
    مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد : با توجه به این امر ، در پایان رقابتهای والیبال ساحلی قهرمانی کشور ، زبده ترین نفرات به اردوی تیم ملی دعوت می شوند تا در ساحل چاف و چمخاله شهرستان لنگرود زیر نظر مربی برزیلی کیودی باربوسا تمرین کنند .

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.