سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • یکی از نیازهای ضروری جامعه ما گفتگو و تعامل با نسل نو و جدید است | محکم و با استقامت بر اساس سیاست‌های دولت تدبیر و امید قدم بر می‌دارم
    25 دی 1396 - 0:33
    شناسه : 113721
    0

    سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر با بیان این مطلب که یکی از نیازهای ضروری جامعه ما گفتگو و تعامل با نسل نو و جدید است، افزود : ما نیازمند تعامل با نسل جدید و چهره به چهره با آنها هستیم و فاصله بین نسل ها باید با شنیدن ها و تعاملات رفع گردد. علی وارسته بهدانی […]

    پ
    پ

    علی وارسته بهداني - یکی از نیازهای ضروری جامعه ما گفتگو و تعامل با نسل نو و جدید است | محکم و با استقامت بر اساس سیاست‌های دولت تدبیر و امید قدم بر می‌دارم - با مردم

    سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر با بیان این مطلب که یکی از نیازهای ضروری جامعه ما گفتگو و تعامل با نسل نو و جدید است، افزود : ما نیازمند تعامل با نسل جدید و چهره به چهره با آنها هستیم و فاصله بین نسل ها باید با شنیدن ها و تعاملات رفع گردد.

    علی وارسته بهدانی در دیدار با اعضای ستاد جوانان دکتر روحانی گفت: ذکاوت دکتر روحانی این بود که فضای سنگین انتخابات را مدیریت کرد و وظیفه خود می دانم از دکتر جهانگیری یار کمکی دولت که الحق و والانصاف به درستی میدان داری کردند تشکر کنم.
    وی خاطر نشان کرد: ما امانتدار مردم هستیم و باید نسبت به وظایف محوله کوشا باشیم و همواره پیوستگی در کارها را حفظ کنیم تا خروجی مثبت داشته باشیم.
    سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر ادامه داد: اگر می خواهیم روند جامعه توسعه یافته را دنبال و در مسیر توسعه قرار گیریم الزاماتی باید رعایت کنیم که این الزمات خود به خود جامعه را در مسیر توسعه قرار می دهد.
    نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با اشاره به نیازمندی‌های مردم در بخش ها گفت: جنس مشکلات مردم در روستاها یکی است اما حضور جوانان در روستاها و بخش ها، شرایط فرهنگی را فراهم و مهیا می سازد و باید نیازمندی‌های مردم را در سطح بخش ها بررسی نمائید.
    وی با بیان این مطلب که یکی از نیازهای ضروری جامعه ما گفتگو و تعامل با نسل نو و جدید است، افزود : ما نیازمند تعامل با نسل جدید و چهره به چهره با آنها هستیم و فاصله بین نسل ها باید با شنیدن ها و تعاملات رفع گردد.
    وارسته ادامه داد: بحث اطلاع رسانی در همه شرایط ، به ویژه در مقطع کنونی بسیار مهم است و با تیم سازی می شود به نتیجه رسید.
    سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در ادامه سخنان خود با اشاره به توزیع سود سهام عدالت در جامعه گفت: با توزیع سود سهام عدالت متأسفانه فضاسازی زیادی در فضای مجازی انجام گرفته، ضمن تشریح و تبیین بیشتر موضوع برای مردم، رسانه ها باید بیان کنند دولت با چه مسائل و مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند.
    علی وارسته در ادامه با بیان اینکه فردی بسیار شفاف هستم و از دورویی دوری می کنم گفت: پرطمطراق و جنجال برانگیز نیستم و بسیار صبورانه اما محکم و با استقامت به افقی که ترسیم می کنیم بر اساس سیاست های دولت تدبیر و امید قدم بر می دارم.
    وی با بیان اینکه به عنوان نماینده دولت در شهرستان با اقتدار برای مردم کار می کنم، افزود: در کنار کسانی که در این شهرستان زحمت کشیده اند خواهم بود.
    نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر تصریح کرد: مشاوره را می پذیرم و درب اتاقم به روی تمام مردم و به ویژه جوانان باز است و هر زمان باشد استقبال می کنم و جلسات هم اندیشی با جوانان راهگشا است .
    علی وارسته در ادامه سخنان خود به سالروز وفات آیت ا… هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: آیت الله هاشمی (ره) یکی از سرمایه های بزرگ ایران اسلامی بود و ایشان تمام زندگی و آبرویش را برای حفظ نظام و منافع مردم گذاشت و آینده ابعاد وجودی این بزرگ مرد را مشخص می کند.
    وی اظهار کرد: جامعه ما جامعه ای مذهبی است و جوانان مساجد و محافل را از دست ندهند و باور داریم محافل و مجالس مذهبی رزق و روزی مارا برکت می دهد.
    نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر، اضافه کرد: همانگونه که موظفم اشتغال، اقتصاد، تولید و رشد را در برنامه کاری شهرستانی داشته باشم پیوست های فرهنگی و اجتماعی را نیز در نظر می گیرم .
    وی با بیان این که در ارتباط با فساد مالی ذره ای بر نمی تابم و کوتاه نمی آیم، افزود: برای شهرستان رودسر به دنبال تدوین برنامه‌ای منسجم هستم تا گام‌های موفق تری نسبت به گذشته داشته باشیم.
    وارسته با تأکید به اینکه به شدت قائل به تقسیم کار از کوچکترین تا بزرگترین موارد هستم، افزود: تمام سعی ما بر این است تا شهرستان رودسر به عنوان نمونه و الگو برای شهرستانهای دیگر باشد.

    علی وارسته بهدانی در دیدار با اعضای ستاد جوانان دکتر روحانی - یکی از نیازهای ضروری جامعه ما گفتگو و تعامل با نسل نو و جدید است | محکم و با استقامت بر اساس سیاست‌های دولت تدبیر و امید قدم بر می‌دارم - با مردم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.