دوشنبه, ۲۰ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 8 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41233 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اورژانس اجتماعی ۱۲۳ در آستارا ناشناخته است
    25 دی 1396 - 23:00
    شناسه : 113876
    0

      رئیس اداره بهزیستی آستارا گفت: با وجود مخاطرات اجتماعی زیاد، در سال جاری ۸۸۷ بار با اورژانس اجتماعی این اداره تماس گرفته شده و میزان کم تماس ها نشانگر ناشناخته بودن آن در این شهرستان است. نازنین شهبازی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای اورژانس اجتماعی بهزیستی آستارا در سال جاری به ۳۳۷ […]

    پ
    پ

     اورژانس اجتماعی - اورژانس اجتماعی 123 در آستارا ناشناخته است - آستارا

    رئیس اداره بهزیستی آستارا گفت: با وجود مخاطرات اجتماعی زیاد، در سال جاری ۸۸۷ بار با اورژانس اجتماعی این اداره تماس گرفته شده و میزان کم تماس ها نشانگر ناشناخته بودن آن در این شهرستان است.

    نازنین شهبازی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای اورژانس اجتماعی بهزیستی آستارا در سال جاری به ۳۳۷ مورد از درخواست های تلفنی و حضوری مردم در حوزه های خودکشی، همسرآزاری و کودک آزاری رسیدگی کرده اند.
    وی با بیان اینکه مداخله در بحران، مددکاری و روانشناسی از برنامه های اورژانس اجتماعی است، اضافه کرد: نبود مرکز مداخله در بحران برای نگهداری افراد آسیب دیده و نبود روانپزشک از مشکلات و کاستی های اورژانس اجتماعی آستاراست.
    وی با اشاره به اینکه این مرکز در بهمن ماه سال گذشته در اداره بهزیستی آستارا راه اندازی شد، اظهار کرد: به دلیل نبود فضای مناسب نگهداری افراد، آسیب دیدگان در صورت نیاز به مرکز اورژانس اجتماعی تالش انتقال داده می شوند، اما امسال به مشکلات مراجعه کنندگان، با مشاوره رسیدگی شده است.
    شهبازی با بیان اینکه مرکز اورژانس اجتماعی آستارا به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی است، اظهار کرد: این مرکز ۱۰نیروی انسانی دارد و شهروندان می توانند مصادیق کودک آزاری، خودکشی و همسر آزاری را با تلفن ۱۲۳ گزارش دهند تا خاطیان، شناسایی و برای مشاوره و درمان به اورژانس اجتماعی منتقل شوند.
    در حوزه امور اجتماعی و توانبخشی بهزیستی آستارا ۶۳۴ خانوار مستمری بگیر تحت پوشش هستند.
    این شهرستان با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.