چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • محفل انس با قرآن توسط شهرداری لاهیجان برگزار می شود
    27 دی 1396 - 12:45
    شناسه : 114065
    1

    شهردار لاهیجان از برگزاری محفل انس با قرآن توسط این شهرداری در آستانه دهه مبارک فجر خبر داد. مسعود کاظمی در جلسه هماهنگی این مراسم که در دفتر امام جمعه لاهیجان برگزار شد، افزود: شهرداری لاهیجان در نظر دارد به منظور هر چه پربارتر برگزاری مراسم های دهه مبارک فجر امسال با برگزاری محفل انس […]

    پ
    پ

    مسعود کاظمی در جلسه هماهنگی این مراسم که در دفتر امام جمعه لاهیجان 1 - محفل انس با قرآن توسط شهرداری لاهیجان برگزار می شود - : قرآن

    شهردار لاهیجان از برگزاری محفل انس با قرآن توسط این شهرداری در آستانه دهه مبارک فجر خبر داد.

    مسعود کاظمی در جلسه هماهنگی این مراسم که در دفتر امام جمعه لاهیجان برگزار شد، افزود: شهرداری لاهیجان در نظر دارد به منظور هر چه پربارتر برگزاری مراسم های دهه مبارک فجر امسال با برگزاری محفل انس با قرآن به استقبال چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برود.
    وی افزود: این مراسم با حضور قاریان مطرح و بین المللی شهرستان لاهیجان بعد از نماز مغرب و عشاء روز یکشنبه هشتم بهمن ماه در مسجد جامع برگزار شود.
    وی گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر در کنار توجه به عمران و آبادانی شهر لاهیجان به مباحث فرهنگی و قرآنی نیز توجه ویژه دارند و در نظر داریم این برنامه ها را هر ماه در یکی از محلات شهر لاهیجان با هدف انس با قرآن و حضور در بین شهروندان هر محله برگزار نماییم.
    حسین رفیعی از قاریان بین المللی هم در این جلسه با بیان اینکه برگزاری برنامه محفلی با قرآن توسط شهرداری می بایست مورد الگو برای سایر دستگاهها قرار گیرد، گفت: جای دارد از امام جمعه شهرستان برای تشکیل این جلسه قدردانی کرد و از شهردار لاهیجان هم که دارای شخصیتی فرهنگی و قرآن دوست می باشد تشکر کنیم که باعث حمایت از برنامه های قرآنی در شهر لاهیجان می شوند.
    وی افزود: برگزاری مراسم های قرآنی و استماع قرآن یکی از منویان همیشگی مقام معظم رهبری است که باید مورد توجه قرار گیرد.
    حجت الاسلام والمسلمین مهدی صدیق امام جمعه شهرستان لاهیجان در این جلسه گفت: برنامه محفل با قرآن کار خوبی است که توسط شهرداری لاهیجان برگزار می شود و می توان با برگزاری مسابقه از شرکت کنندگان در این جلسه تقدیر کرد.
    وی افزود: برگزاری این مراسم در آستانه ایام پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین ایام شهادت حضرت فاطمه(س) جای قدردانی دارد تا بر فضای معنوی شهر لاهیجان افزوده شود.
    فرداد جنابی، رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در این جلسه گفت: شورای شهر از برگزاری چنین برنامه هایی که باعث فرهنگ سازی و توجه به قرآن می شود حمایت میکند.

    مسعود کاظمی در جلسه هماهنگی این مراسم که در دفتر امام جمعه لاهیجان 2 - محفل انس با قرآن توسط شهرداری لاهیجان برگزار می شود - : قرآن

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.