شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بیوتروریسم شیوه جدید دشمنی دشمنان ما شده است | 36 درصد نانوایی‌ها در شهرستان املش دوگانه سوز شده اند
    27 دی 1396 - 18:35
    شناسه : 114118
    1

    مدیر کلّ پدافند غیرعامل گیلان تصریح کرد: بیوتروریسم شیوه جدید دشمنی دشمنان ما شده که شناسایی عوامل بیولوژیک سخت و درمان آن هم در صورت شناسایی، طولانی است و علائم عمومی و غیر اختصاصی دارد و ضربه و خسارت آن به اقتصاد، به مراتب بیشتر از جنبه و تهدید نظامی است. یونس محمودی فرماندار املش […]

    پ
    پ

    کارگروه پدافند غیرعامل املش - بیوتروریسم شیوه جدید دشمنی دشمنان ما شده است | 36 درصد نانوایی‌ها در شهرستان املش دوگانه سوز شده اند - املش

    مدیر کلّ پدافند غیرعامل گیلان تصریح کرد: بیوتروریسم شیوه جدید دشمنی دشمنان ما شده که شناسایی عوامل بیولوژیک سخت و درمان آن هم در صورت شناسایی، طولانی است و علائم عمومی و غیر اختصاصی دارد و ضربه و خسارت آن به اقتصاد، به مراتب بیشتر از جنبه و تهدید نظامی است.

    یونس محمودی فرماندار املش در نشست کارگروه پدافند غیرعامل این شهرستان که با حضور امیر مرادی مدیرکل پدافند غیرعامل گیلان در فرمانداری املش برگزار شد، گفت: از مجموع 80 نانوایی مختلف شهری و روستایی تاکنون 36 درصد آن دوگانه سوز و 9 درصد آن سه گانه سوز شده اند که در شرایط غیرعادی و بحرانی هم توانایی پخت و تأمین نان شهروندان املشی را دارند.
    فرماندار املش گفت: علاوه بر پایگاه های مقاومت بسیج در نقاط مختلف شهری و روستایی این شهرستان که آمادگی خدمات سریع در شرایط غیرعادی را دارند، تاکنون پنج خانه ی هلال روستایی هم در دو بخش مرکزی و رانکوه این شهرستان تأسیس شده است.
    محمودی افزود: 11 کمیته کارگروه پدافند غیرعامل شهرستان املش را تشکیل می دهند که آموزش عمومی در مراکزپرجمعیت، مدارس و دانشگاه باید در اولویت قرار گیرد که موفقیت در این زمینه بسیار تأثیر گذار است.
    فرماندار املش با اشاره به خسارت ناشی از آفت مرکبات و درختان شمشاد در این شهرستان، اظهار داشت: یکی از کارهایی که باید در اولویت قرار گیرد و نهادینه شود آموزش عمومی برای کاهش میزان سموم شیمیایی برای مبارزه با آفات کشاورزی از جمله استفاده از زنبور تریکوگاراما برای مزارع برنج است.
    امیرمرادی مدیر کلّ پدافند غیرعامل گیلان نیز در این نشست با اشاره به این که قرارگاه پدافند زیستی در استان گیلان ایجاد شده، گفت: بعضی از آفات و امراض وارداتی و غیرکنترل شده وارد مزارع و باغات و سایر نقاط شده که امروز به عنوان آفات بومی منطقه شناخته و معرفی می شوند، از جمله ی آن آفت مگس مدیترانه ای، کرم ساقه خوار برنج، مگس زیتون و ده ها آفت دیگر است که بلای جان محصولات کشاورزی شده اند.
    مدیر کلّ پدافند غیرعامل گیلان تصریح کرد: بیوتروریسم شیوه جدید دشمنی دشمنان ما شده که شناسایی عوامل بیولوژیک سخت و درمان آن هم در صورت شناسایی، طولانی است و علائم عمومی و غیر اختصاصی دارد و ضربه و خسارت آن به اقتصاد، به مراتب بیشتر از جنبه و تهدید نظامی است.
    مرادی گفت: از پایان نامه های نخبگان تحصیلی در دانشگاه ها که در حوزه پدافند غیرعامل جنبه کاربردی دارد باید حمایت شود و پدافند غیرعامل علمی دیده شود و مهمترین و اساسی ترین مؤلفه در پدافند غیرعامل مردم هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.