جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • میلیاردر بدهکار دستگیر شد
    13 مرداد 1395 - 16:07
    شناسه : 11431
    0

    مدیرعامل بانک سپه از دستگیری یکی از بزرگ‌ترین بدهکاران بانکی با همکاری قوه قضائیه، نیروی انتظامی و اداره ۲۸ پلیس آگاهی تهران و با دستور سرپرست دادسرای امور اقتصادی خبرداد. به گزارش “بامردم”، محمدکاظم چقازردی گفت: با طرح شکایت کیفری مبنی بر تحصیل مال از طریق نامشروع و صدور چک بلامحل در دادسرای امور اقتصادی […]

    پ
    پ

    مدیرعامل بانک سپه از دستگیری یکی از بزرگ‌ترین بدهکاران بانکی با همکاری قوه قضائیه، نیروی انتظامی و اداره ۲۸ پلیس آگاهی تهران و با دستور سرپرست دادسرای امور اقتصادی خبرداد.

    به گزارش “بامردم”، محمدکاظم چقازردی گفت: با طرح شکایت کیفری مبنی بر تحصیل مال از طریق نامشروع و صدور چک بلامحل در دادسرای امور اقتصادی و دادگستری شهرستان قزوین، یکی از بزرگ‌ترین بدهکاران بانک سپه با رقم بدهی بالغ بر 1500 میلیارد ریال دستگیر شد.
    وی افزود: این بدهکار که بخش عمده وجوه مذکور را به نحو نامشروع تحصیل کرده و از سال ۱۳۸۶ تاکنون متواری بود، به چنگال قانون گرفتار شد.
    رییس هیأت مدیره بانک سپه گفت: متهم که پیش از این به رغم صدور احکام قضایی متعدد علیه وی و گذشت بالغ بر چهار سال از صدور حکم، تاکنون دستگیر نشده بود با پیگیری و شناسایی محل اختفای وی توسط کارکنان بانک سپه و با همکاری نیروی انتظامی و اداره ۲۸ پلیس آگاهی تهران و اخذ دستور از سرپرست دادسرای امور اقتصادی، طی عملیات پیچیده پلیسی در عصر روز چهارشنبه ششم مردادماه امسال دستگیر و روانه زندان شد.
    وی بیان کرد: پرونده جهت اعمال مجازات قانونی و استرداد وجوه بیت‌المال، تحویل مقامات قضایی شده است.
    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.