پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دولت آمریکا تعطیل شد !
    30 دی 1396 - 9:40
    شناسه : 114478
    0

    به دنبال ناکامی قانون گذاران سنای آمریکا برای توافق بر سر لایحه بودجه موقت، دولت فدرال آمریکا تعطیل شد. دولت فدرال آمریکا به دلیل عدم موافقت نمایندگان کنگره این کشور بر سر لایحه بودجه تعطیل شد. برای ممانعت از تعطیلی دولت فدرال آمریکا، کنگره باید تا پایان ساعت ۲۴:۰۰ جمعه به وقت واشنگتن بر سر […]

    پ
    پ

    دولت فدرال آمریکا - دولت آمریکا تعطیل شد ! - تعطیلی دولت آمریکا

    به دنبال ناکامی قانون گذاران سنای آمریکا برای توافق بر سر لایحه بودجه موقت، دولت فدرال آمریکا تعطیل شد.

    دولت فدرال آمریکا به دلیل عدم موافقت نمایندگان کنگره این کشور بر سر لایحه بودجه تعطیل شد.

    برای ممانعت از تعطیلی دولت فدرال آمریکا، کنگره باید تا پایان ساعت ۲۴:۰۰ جمعه به وقت واشنگتن بر سر لایحه بودجه توافق می‌کرد اما چنین توافقی صورت نگرفت.

    مجلس نمایندگان آمریکا پنجشنبه شب لایحه‌ای را با ۲۳۰ رأی موافق و ۱۹۷ رأی مخالف به تصویب رساند که خواستار ادامه تأمین هزینه‌های دولت تا چهار هفته آینده است و این لایحه را به سنای آمریکا فرستادند اما در سنا لایحه بودجه موقت با ناکامی مواجه شد.

    نمایندگان کنگره به دنبال رسیدن به توافق بر سر یک قانون دوران اوباما به نام «قانون داکا»، ساخت دیوار در نزدیکی مرز مکزیک، توافق بر سر سقف هزینه‌کرد کنگره در حوزه‌های نظامی و داخلی هستند.

    تعطیلی دولت زمانی اتفاق می‌افتد که رئیس‌ جمهور آمریکا و کنگره این کشور نتوانند قانون مربوط به تخصیص اعتبارات نهادهای دولتی را در موعد مقرر به امضا برسانند.

    با تعطیلی دولت فدرال آمریکا در حالی که تنها یک سال از ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» می‌گذرد، این نوزدهمین بار است که از سال ۱۹۷۶ دولت فدرال در این کشور دچار تعطیلی می‌شود.

    آخرین بار در سال ۲۰۱۳ بود که دولت فدرال آمریکا در زمان «باراک اوباما» به مدت ۱۶ روز تعطیل شد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.