×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سمینار اموزشی ارتقای سلامت زنان شاغل شرکت گاز گیلان 2 - بانوان رکن اصلی جامعه هستند - بامردم
سمینار اموزشی ارتقای سلامت زنان شاغل با حضور خانم پاداشی مشاور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در امور زنان و خانواده و مشاورین دستگاه های اجرایی استان در سالن همایش روابط عمومی گاز گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز گیلان به «بامردم»؛ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در این سمینار ضمن استقبال از برگزاری دوره های توان افزایی زنان شاغل، بیان داشت: زنان رکن اصلی جامعه هستند و موفقیت آنان موجبات رشد خانواده و جامعه را فراهم می آورد.
در ادامه پاداشی مشاور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اهداف و رسالت و ماموریت امور زنان در صنعت نفت، گزارشی از اقدامات انجام شده در امور زنان شرکت ملی گاز را ارائه کرد.
در این سمینار یک روزه موضوعاتی از قبیل ارتقای سلامت زنان و خانواده با رویکرد خود مراقبتی، ارتقای کیفیت زندگی کاری، ارتقای سلامت زنان با آشنایی داروها و راههای شناخت یکی از سرطانهای شایع در بانوان توسط اساتید، دکتر گیتی افروز پوراحمدی مشاور علمی امور زنان و خانواده وزارت نفت، دکتر طاهره جعفری، دکتر شیدا معتمدی و شیدا سجادی از حوزه بهداشت صنعت نفت ارائه شد.
لازم به ذکر است که این سمینار ها منتج از برنامه عملیاتی سند راهبردی امور زنان و خانواده وزارت نفت می باشد که با برنامه ریزی و پیگیری های های بعمل آمده توسط مشاور مدیرعامل گاز گیلان در امور بانوان و تصویب در شورای فرهنگی گاز گیلان اجرایی شده است.
سمینار اموزشی ارتقای سلامت زنان شاغل شرکت گاز گیلان 1 - بانوان رکن اصلی جامعه هستند - بامردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.