جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حضور چهار گیلانی در اردوی تیم ملی قایقرانی کایاک مردان
    01 بهمن 1396 - 10:38
    شناسه : 114590
    1

    چهار گیلانی در اردوی تیم ملی قایقرانی کایاک مردان بزرگسال ایران که در جزیره قشم برپا شده ، حضور یافتند. مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان روز یکشنبه به ایرنا گفت: اردوی تیم ملی قایقرانی کایاک مردان در جزیره قشم برپا شده که 2 گیلانی به عنوان ورزشکار و 2 گیلانی […]

    پ
    پ

    - حضور چهار گیلانی در اردوی تیم ملی قایقرانی کایاک مردان - بامردم

    چهار گیلانی در اردوی تیم ملی قایقرانی کایاک مردان بزرگسال ایران که در جزیره قشم برپا شده ، حضور یافتند.

    مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان روز یکشنبه به ایرنا گفت: اردوی تیم ملی قایقرانی کایاک مردان در جزیره قشم برپا شده که 2 گیلانی به عنوان ورزشکار و 2 گیلانی نیز به عنوان مربی تیم ملی حضور دارند.
    سعید علیپور افزود: علی آقامیرزایی و پیمان قویدل دو قایقران برجسته گیلانی در این اردو که تا 10 بهمن ماه جاری در جزیره قشم ادامه دارد، حضور یافته اند.
    وی بیان کرد: همچنین سرمربیگری تیم ملی قایقرانی کایاک را ایرج اقلیمی از گیلان و مربیگری تیم ملی را نیز انوش عباسی از این استان بر عهده دارند.
    تیم ملی قایقرانی کایاک مردان به منظور حضور موفق در بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی که سال آینده برگزار می شود ، اردوی زمستانی خود را در جزیره قشم برپا کرده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.