سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41415 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بخش اعظم بودجه ۹۶ محقق نشد | لایحه ی بودجه سال۱۳۹۷شهرداری رودسر تقدیم شد
    01 بهمن 1396 - 12:45
    شناسه : 114635
    0

    لایحه ی بودجه سال۱۳۹۷شهرداری رودسر امروز در صحن علنی شورا توسط شهردار محترم تسلیم شورای شهر رودسر شد. به گزارش «بامردم»، سخنگوی شورای شهر رودسر ضمن تقدیر از شهردار و پرسنل شهرداری که به موقع لایحه ی این بودجه را تقدیم شورا کردند بیان داشت: به طور اجمال میتوانم عرض کنم که لایحه ی بودجه […]

    پ
    پ

    شهر رودسر - بخش اعظم بودجه ۹۶ محقق نشد | لایحه ی بودجه سال۱۳۹۷شهرداری رودسر تقدیم شد - بامردم

    لایحه ی بودجه سال۱۳۹۷شهرداری رودسر امروز در صحن علنی شورا توسط شهردار محترم تسلیم شورای شهر رودسر شد.

    به گزارش «بامردم»، سخنگوی شورای شهر رودسر ضمن تقدیر از شهردار و پرسنل شهرداری که به موقع لایحه ی این بودجه را تقدیم شورا کردند بیان داشت: به طور اجمال میتوانم عرض کنم که لایحه ی بودجه سال ۹۷ شهرداری رودسربا مبلغی معادل ۳۱۰میلیارد ریال تقدیم شورای شهر شده و شورا پس از بررسی اولیه در پایان هفته آینده و به مدت ۳روز این لایحه را بررسی خواهد کرد و مجموعه عبارات لایحه تقدیمی رابه چالش خواهد کشید و تهیه کنندگان آنرا مورد پرسش قرارخواهد داد.

    محمود فرج پور در همین زمینه به خبرنگار ما گفت:همانطور که مستحضر هستید مقدار لایحه یعنی بودجه سال ۹۶ یعنی سالی که درحال عبور از آن هستیم به مبلغ ۳۰۰میلیارد ریال به تصویب رسیده بود که متاسفانه باید اعتراف کنیم که بخش اعظم این بودجه محقق نشده و کسر کوچکی از آن از سوی شهرداری تحصیل شده است. وی افزود:از این رو با شرایط موجود باید ببینیم که بودجه ۳۱۰میلیارد ریالی سال ۹۷ که حدودا ۶۰درصدآن عمرانی و ۴۰درصدآن جاری است چگونه توسط شهردار محترم و عوامل فنی شهرداری مورد دفاع قرار خواهد گرفت.
    فرج پور با اشاره به لزوم دقت در این زمینه بیان داشت: شورای شهر رودسر این قول رابه همه شهروندان خواهد داد که این لایحه بودجه را با دقت تمام مورد بررسی قراردهد و برای بند بند آن به گفتگوهای مفصلی بپردازد.
    وی افزود:امیدواریم که بودجه سال ۹۷ یک بودجه عملیاتی شفاف و قابل اجرا باشد تا همه عوامل اجرا و ارکان این بودجه بتوانند سربلند ازآن بیرون بیایند و عملیاتی شدن آن موجبات بهبود شرایط کسب و کار در شهر و بهبود شرایط عمرانی شهر را فراهم آورد.
    فرج پور در پایان ضمن ابراز امیدواری در خصوص آینده مسائل مالی و اعتباری شهر رودسر خاطرنشان کرد:تمام تلاش اعضای شورای شهر این خواهد بود که بودجه را هرچه بیشتر با واقعیت موجود جامعه مماس کند و با در نظر گرفتن مسائلی که در اقتصاد کشور و منطقه وجود دارد سعی نماید که بودجه از محور واقع بینی دور نگردد. وی گفت شورای شهر رودسر باید با کمترین فشار بر آحاد و گروههای اجتماعی، بتواند چیزی رابه تصویب برسانند که قابل تحصیل کردن و قابل دسترسی باشد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.