چهارشنبه, ۲۲ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 10 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • امکان برگزاری جلسات ویدئوکنفراس در شرکت گاز گیلان فراهم شد
    03 بهمن 1396 - 10:42
    شناسه : 114951
    0

    با اتمام عملیات اتصال ادارات گاز استان به شبکه پرسرعت وایرلس، اولین جلسه ویدیویی رؤسای ادارات گاز شهرستان ها با مدیرعامل گاز گیلان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی گاز گیلان – در این جلسه مدیرعامل گاز گیلان با معاون بهره برداری، روسای بهره برداری مرکز استان و شهرستان ها و روسای ادارات ۱۳ شهرستان […]

    پ
    پ

    امکان برگزاری جلسات ویدئوکنفراس در شرکت گاز گیلان 2 - امکان برگزاری جلسات ویدئوکنفراس در شرکت گاز گیلان فراهم شد - بامردم

    با اتمام عملیات اتصال ادارات گاز استان به شبکه پرسرعت وایرلس، اولین جلسه ویدیویی رؤسای ادارات گاز شهرستان ها با مدیرعامل گاز گیلان برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی گاز گیلان – در این جلسه مدیرعامل گاز گیلان با معاون بهره برداری، روسای بهره برداری مرکز استان و شهرستان ها و روسای ادارات ۱۳ شهرستان به گفتگو پرداخت و با اجرای بدون نقص این جلسه ویدیویی مقرر گردید تا در آینده بسیاری از جلسات ادارات از این طریق صورت پذیرد.
    حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در این خصوص اظهار داشت: در سال جاری عملیات اتصال ادارات گاز به شبکه وایرلس به پایان رسید و هم اکنون ۳۹ اداره گاز در گیلان به این شبکه متصل می باشند.
    وی افزود: با به ثمر رسیدن این پروژه هم اکنون تمامی ادارات گاز استان با سرعتی بیش از ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه به اداره مرکزی متصل می باشند که این میزان نسبت به گذشته بیش از ۵۰ برابر افزایش سرعت داشته است.
    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان مهم ترین مزایای این پروژه را صرفه جویی در وقت و هزینه، امکان برقراری تماس همزمان چند طرفه و بدون محدودیت، حذف خطرات و مشکلات ناشی از مسافرت‌های شغلی عنوان کرد.
    لازم به توضیح است که واحد فن آوری اطلاعات گاز گیلان در شش ماهه دوم سال جاری با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال، با ایجاد و پیاده سازی بستر مناسب نرم افزاری و نیز تهیه سخت افزارهای مورد نظر، اقدام به راه اندازی ویدئو کنفرانس در سطح شهرستان های استان کرده است.

    امکان برگزاری جلسات ویدئوکنفراس در شرکت گاز گیلان 1 - امکان برگزاری جلسات ویدئوکنفراس در شرکت گاز گیلان فراهم شد - بامردم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.