×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

پلیس آگاهی - ضربه شبانه پلیس به مزاحمین نوامیس و اوباش تهران - اوباش

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ جزئیاتی از دستاوردهای اجرای طرح سراسری ارتقاء امنیت شبانه پایتخت را تشریح کرد.

سردار علیرضا لطفی در حاشیه اجرای طرح سراسری ارتقاء امنیت شبانه پایتخت که از شب گذشته آغاز و تا بامداد امروز ادامه پیدا کرد،‌ در تشریح جزئیاتی از دستاوردهای این طرح که در شمال غرب تهران به اجرا درآمد اظهار کرد: در این طرح پلیس امنیت تهران بزرگ با تمرکز بر دغدغه‌های مردمی و شهروندان پایتخت، برخورد با مزاحمان نوامیس را در دستور کار خود قرار داد و در طول اجرای آن ۱۲۰ نفر از مزاحمین نوامیس در پارک‌ها و قهوه‌خانه‌ها دستگیر شدند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ افزود: همچنین ۸۹ محل شامل قهوه‌خانه‌ها و باشگاه‌های ورزشی مورد بازرسی قرار گرفت و یک قهوه‌خانه که تعدادی از افراد در آن شرب خمر کرده و پس از درگیری با پلیس با شلیک ماموران دستگیر شدند پلمب شد و سایر اماکن مورد بازرسی نیز اخطارهای قانونی گرفتند.

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی سلاح سرد، قمه و پنجه بوکس از دستگیر شدگان کشف و ضبط شد افزود: علاوه بر این موارد، همکاران ما از یکی از محل‌های اسکان اتباع بیگانه در غرب تهران بازدید کردند و تعداد قابل توجهی از اتباع خارجی غیرمجاز شناسایی شدند که پس از دستگیری، اقدامات لازم برای رد مرز این افراد انجام خواهد گرفت.

لطفی در پایان از کشف بیش از ۱۲۰ هزار قطعه انواع ترقه و مواد محترقه قاچاق در طرح چند ساعته پلیس امنیت خبر داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.