پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جشنواره یخ در بهشت ایران در خمام برگزار می‌شود | نصب المان یخ در بهشت در خمام
    03 بهمن 1396 - 13:42
    شناسه : 115030
    0

    شهردار خمام از برگزاری جشنواره ملی یخ در بهشت در نیمه نخست سال ۹۷ در این شهر خبر داد. به گزارش «بامردم»، موسی فکور در حاشیه بازدید از پروژهاه های شهری خمام اظهار کرد: اقدامات زیربنایی اولویت شهرداری و شورای پنجم شهر خمام است. وی با بیان اینکه در حوزه فیبر نوری برنامه های ویژه […]

    پ
    پ

    فکور - جشنواره یخ در بهشت ایران در خمام برگزار می‌شود | نصب المان یخ در بهشت در خمام - جشنواره یخ در بهشت

    شهردار خمام از برگزاری جشنواره ملی یخ در بهشت در نیمه نخست سال ۹۷ در این شهر خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، موسی فکور در حاشیه بازدید از پروژهاه های شهری خمام اظهار کرد: اقدامات زیربنایی اولویت شهرداری و شورای پنجم شهر خمام است.

    وی با بیان اینکه در حوزه فیبر نوری برنامه های ویژه ای در این بخش وجود دارد گفت: دوربین های شهری به زودی در شهر خمام نصب می‌شود.

    شهردار خمام با تاکید بر اینکه راه و شهرسازی باید کمک ویژه ای با حوزه کنارگذر این شهر داشته باشد گفت: خمام ظرفیت های بالایی برای تبدیل شدن به شهرستان دارد.

    وی تبدیل بخش خمام به شهرستان را از مهمترین خواسته های مردم این بخش دانست و تصریح کرد: خمام در مسیر کریدور شمال به جنوب قرار گرفته و جزو نزدیک ترین شهرهای گیلان به منطقه آزاد انزلی و فرودگاه بوده و ظرفیت های بالایی در حوزه جذب سرمایه گذار دارد.

    شهردار خمام با بیان اینکه شهرداری دارای وظایف فرهنگی، عمرانی و اجتماعی است بیان کرد: بودجه شهرداریها اغلب از منابع مردمی تهیه می‌شود.

    فکور با اشاره به بودجه پنج میلیارد تومانی امسال شهرداری خمام تصریح کرد: این شهرداری در مجموع سه میلیارد تومان بدهی دارد.

    وی با بیان اینکه خمام قطب تولید یخ در بهشت در کشور است افزود: جشنواره یخ در بهشت نیمه نخست سال آینده در ابرگزار می‌شود و در تلاشیم المان یخ در بهشت را در ورودی این شهر نصب کنیم.

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.