×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

جلسه مشترک کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری و رونق تولید استان گیلان 7 - آغاز ثبت‌نام و عملیاتی شدن چند طرح اشتغال در گیلان - اشتغال

جلسه مشترک کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری و رونق تولید عصر امروز چهارشنبه ۴ بهمن در سالن اجتماعات استانداری گیلان با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.‌

گیل نگاه نوشت: مصطفی سالاری استاندار گیلان محمد احمدی پور معاون سیاسی امنیتی استانداری ٬ محمود ایزددوست مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان ٬ حجت شعبانپور معاون عمرانی استانداری٬ کیوان محمدی رئیس سازمان برنامه‌وبودجه و همچنین مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود٬ محمود شکری نماینده تالش٬ اسدالله عباسی نماینده رودسر و املش ٬ محمدصادق حسنی نماینده رشت و ذبیح‌الله نیکفر نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس و جمع دیگری از مدیران هم حضور داشتند.

در ابتدای جلسه محمود ایزددوست گزارشی از وضعیت اشتغال ایجادشده و طرح‌های در حال اجرا خطاب به حاضران ارائه کرد.‌

ایزددوست تعداد مشاغل ثبت‌شده در سامانه و غیر ثبتی را ۲۸ هزار و‌ ۳۱۵ شغل عنوان کرد که سهم صنعت ۴۴ درصد٬ کشاورزی۱۱ درصد و سهم کشاورزی ۴۵ درصد است.

او همچنین اعتبار پرداخت‌شده مشاغل خانگی را ۲۳ میلیارد تومان و ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: در زیرمجموعه جهاد کشاورزی، اداره شیلات٬ اداره میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان صنعت معدن تجارت پرداخت‌شده است.

ایزددوست بانک‌های عامل را نیز ملی٬ سپه٬ ملت٬ رفاه٬ تجارت٬ صادرات٬ توسعه و تعاون و کشاورزی معرفی کرد.‌

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان همچنین ادامه داد: در بخش اشتغال فراگیر و روستایی نیز تاکنون ۷۹۵ ثبت‌نام انجام‌شده است.

ایزددوست، تعهد ایجادشده در بخش کارورزی برای گیلان را ۵ هزار عنوان کرد و گفت: تاکنون از ۷ هزار ۶۴۲ ثبت‌نام کننده واجد شرایط ۵۳ قرارداد منعقدشده است.

او در پایان به طرح تکاپو هم اشاره کرد و گفت: در بخش تکاپو نیز تاکنون دو طرح شیلات در انزلی و دو طرح جهاد کشاورزی در آستانه و آستارا مطرح‌شده است.

  1. طالب راستگو اروشکی

    باسلام یکسال است تقاضای پرورش قارچ در روستای اروشکی بخش دیلمان کرده ام موفق نشده ام رسیدگی فرمایید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.