×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

روح الله قهرمانی

اختصاصی/شنیده‌های موثق حکایت از این دارند که مهندس روح الله قهرمانی چابک استاندار اسبق گیلان از گزینه‌های جدی استانداری زنجان است.

به گزارش “بامردم”، شنید‌ها و گزارش‎‌های رسیده موثق از استان زنجان خبر از درخواست جدی اقشار مختلف مردم و مجمع نمایندگان برای استاندار شدن قهرمانی می‌دهند.

پیرو گزارش‌های رسیده موثق به تحریریه رسانه خبری تحلیلی بامردم با یکی از نزدیکان استاندار اسبق گیلان تماس برقرار کردیم که وی در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار بامردم گفت: مجمع نمایندگان و بسیاری از مدیران دولت با تماس های مکرر از مهندس روح ا… قهرمانی درخواست کرده اند تا استانداری زنجان را بپذیرد.
وی افزود: تاکنون هیچ تصمیم قطعی توسط مهندس قهرمانی اتخاذ نشده است و ایشان تمایلی به این موضوع مطرح شده نشان نداده‌اند.

لازم به ذکر است :روح ا… قهرمانی چابک مدرک مهندسی راه و ساختمان را از دانشگاه (IIIT) آمریکا اخذ کرده است و سال‌ها معاونت برنامه‌ریزی و عمرانی استانداری‌های چهارمحال بختیاری، مازندران و گیلان را در کارنامه خود دارد.

مهندس قهرمانی از سال 1386 الی 1389 استاندار گیلان بوده است، وی سابقه سفارت کویت را نیز در رزومه کاری خود دارد و اکنون به عنوان مدیر پروژه عظیم قلعه گنج که از پروژه‌های بسیار مهم و بزرگ اقتصاد مقاومتی است ،در حال انجام خدمت می‌باشد.

حال باید ببینیم که روز‌های آینده استانداری که مردم استان گیلان هنوز پس از گذشت سال‌ها طعم شیرین خدمت‌گذاری وی را از یاد نبرده اند، چه تصمیمی خواهد گرفت آیا با توجه به این که مردم گیلان هنوز هم منتظر استاندار شدن دوباره مهندس قهرمانی در گیلان هستند او به گیلان می‌آید یا به درخواست مدیران دولتی و مجمع نمایندگان استان زنجان ، زنجان را برای خدمت انتخاب خواهد کرد.

شایان به ذکر است مهندس روح ا… قهرمانی چابک یک مدیر معتدل و فراجناحی می‌باشد که در دولت‌های سازندگی-اصلاحات و در دولت اصول‌گرایان در عرصه‌های بالای مدیریتی خدمت کرده است.

  1. نعمتي

    مهندس قهرمانی عزیز دل مردم گیلانی،هر جا که باشی دست حق پشت و پناهت باشه،افتخار گیلانی مدیر جهادی .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.