×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

مراسم تودیع معارفه فرماندار رشت 22 - حضور وزیر کار در گیلان خدمات ارزنده ای را اجرا خواهد کرد - رودسر

سرپرست فرمانداری رودسر گفت: تعدادی از روستاها در کانون حوزه اشتغال روستایی انتخاب خواهند شد که با توجه به پتانسیل گردشگری در گیلان این حوزه در اولویت اصلی قرار می گیرد و می توان بر این اساس سرمایه گذاری کرد.

علی وارسته بهدانی از حضور ۲ ساعته دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان رودسر خبر داد و گفت: ابتدا مجموعه استانی و شهرستانی با حضور استاندار محترم و نمایندگان گرامی در چابکسر به جهت استقبال از وزیر محترم کار حضور یافتند و پس از آن راهی شرکت تعاونی میناسرنگ در احمدآباد رودسر شدند و از روند فعالیت و طرح توسعه این شرکت بازدید کردند.
فرماندار رودسر با اشاره به اینکه پس از بازدید وزیر محترم در رودسر در جلسه شورای اداری و اشتغال گیلان حاضر شدیم، افزود: در این نشست تاکیدات دکتر ربیعی به صورت کارشناسی و اصولی در زمینه اشتعالزایی مطرح شد که با توجه به ارائه گزارش شهرستانی به نتایج خوبی دست خواهیم یافت.
وی اظهار کرد: ایجاد اشتغال روستایی و اشتغال حمایتی با توجه به وام های اشتغال روستایی در برنامه قرار می گیرد و متقاضیان می توانند در این راستا اقدامات مقتضی را انجام دهند.
نماینده عالی دولت در رودسر با اشاره به اینکه دولت در حوزه اشتغال دو سیاست را دنبال می کند، اظهار کرد: در مرحله اول ایجاد اشتغال و در مرحله دوم فقزردایی از اهداف دولت تدبیر و امید است.
وی یادآور شد: توجه به روستاها، ایجاد و اجرای طرح مشاغل خانگی و اشتغال روستایی همه مورد نظر سیاست ففرزدایی در دولت تدبیر و امید است که باید در دستور کار قرار گیرد .

وارسته افزود: تعدادی از روستاها در کانون حوزه اشتغال روستایی انتخاب خواهند شد که با توجه به پتانسیل گردشگری در گیلان این حوزه در اولویت اصلی قرار می گیرد و می توان بر این اساس سرمایه گذاری کرد.
نماینده عالی دولت با اشاره به اینکه حضور وزیر کار در گیلان خدمات ارزنده ای را اجرا خواهد کرد، گفت: طرح های خوبی متناسب با ارائه گزارش برش شهرستانی و نظارت بر تسهیلات اعطایی برای گیلان در نظر گرفته شده است که با استقبال مردم و کاربردی نمودن آن می توانیم به سمت اشتغال پایدار حرکت نماییم .
وی با تاکید به پویایی در ادارات و نهادهای حمایتی در زمینه اشتغال افزود: مدیران با خلاقیت و ابتکار در جهت یاری رساندن به جوانان و متقاضیان به رفع مشکل بیکاری کمک نمایند و بارقه ی امید را در دولت تدبیر و امید ایجاد و به مردم هدیه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.